Вересень – грудень
|
Урок 1. Як люди живуть у спільнотах і суспільстві? Чому кожна людина неповторна особистість. Що об’єднує людей у спільноти і суспільство
|
 |
Усього – 16 уроків |
Урок 2. Чому люди пам’ятають свою історію. Що таке історія. Чому вивчати історію важливо |
 |
|
Урок 3. Що таке історичний час і як його вимірювати. Хронологія і як люди вимірюють час. Послідовність подій за допомогою лінії часу |
 |
|
Урок 4. Як пов’язані історія і простір? Простір у географії та історії. Як пов’язані людина і довкілля |
 |
|
Урок 5. Карти, котрі розповідають про минуле й сьогодення. Навіщо потрібні історичні карти? Як зображено сучасну Україну на різних картах. Етнографія та топоніміка. Як історики «читають» географічні назви |
 |
|
Урок 6. У яких джерелах люди шукають інформацію. Медіатекст. Як оцінити достовірність інформації |
 |
|
Урок 7. Джерела історичної інформації та які вони бувають. Первинні та вторинні джерела |
 |
|
Урок 8. Речі та зображення які стають історичними джерелами. Як археологи розкривають таємниці минулого. Писемні історичні джерелах. Які знання про минуле надає мова, або чому фольклор є історичним джерелом |
 |
|
Урок 9. Як зберігають історичні джерела. Як Йоганн Гутенберг та Іван Федоров змінили життя людей. Роль бібліотеки в житті сучасного суспільства |
 |
|
Урок 10. Історичні події та життя історичних діячів. Як вивчають історичні події та життя історичних діячів |
 |
|
Урок 11. Чим уславились княгиня Ольга та король Данило. Русь-Україна. Як княгиня Ольга зміцнила Русь-Україну |
 |
|
Урок 12. Українські козаки. Як українське козацтво прославилось у битвах і походах. Як вшановують пам’ять про українське козацтво |
 |
|
Урок 13. Які події називають Українською революцією. Події Української революції |
 |
|
Урок 14. Як Україна і світ вшановують пам’ять про Голодомор 1932–1933 рр. Чому Друга світова війна залишається в пам’яті людства |
 |
|
Урок 15. Коли і як утворилася сучасна українська держава |
 |
|
Урок 16. Підсумок за I семестр |
 |