2020/2021 навчальний рік (ІІ семестр)

“Досліджую історію і суспільство”

 

 

Січень – травень

Урок 17. Навіщо людина господарює і заробляє гроші. Звідки беруться гроші. Підприємництво
Усього – 8 уроків Урок 18. Як змінювалися село і місто від минулого до тепер. Мешканці села в минулому
Урок 19. Освіта і наука від минулого до сьогодення. Як виникли і розвивались освіта і школа
Урок 20. Наука минулого і майбутнього. Чому технічний прогрес не зупинити
Урок 21. Дозвілля і спорт, подорожі і міграції, та їх вплив на життя людей. Частина 1
Урок 22. Дозвілля і спорт, подорожі і міграції, та їх вплив на життя людей. Частина 2
Урок 23. Доброчинність і волонтерство. Що розуміємо під доброчинністю
Урок 24. Чому доброчинність важлива для суспільства. Волонтерство сьогодні
Урок 25. Полікультурний світ та як жити в полікультурній державі. Полікультурність України.
Урок 26. Замки, фортеці та палаци та їх роль в історії.
Урок 27. Генуезька та Кам’янець-Подільська фортеці. Чим уславилися Бахчисарайський та Маріїнський палаци.
Урок 28. Релігії і храми є в Україні в минулому та в цей час.
Урок 29. Чому Софійський собор належить до світової культурної спадщини. Релігійне розмаїття у пам’ятках архітектури.
Урок 30. Заповідники. Природні та історико-культурні заповідники України.
Урок 31. «Софіївка» в Умані – шедевр паркового мистецтва. Чим уславився заповідник «Качанівка» на Чернігівщині
Урок 32. Подорожуємо новими шляхами. Завдання для подорожі
Урок 33. Подорожуємо новими шляхами. Завдання для подорожі
Урок 34. Підсумок за рік