ІІ семестрhttps://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/himiya1

Хімія

Січень – Лютий

Всього – 6 уроків

Урок № 18.  Альдегіди. Склад, будова молекул альдегідів. Фізичні та хімічні властивості альдегідів, їх одержання.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/himiya1
Урок № 19. Хімічні властивості етаналю. Одержання альдегідів. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/himiya1
Урок № 20. Карбонові кислоти, їх поширення в природі та класифікація. Карбоксильна характеристична група. Склад, будова молекул насичених одноосновних карбонових кислот, їхня загальна та структурні формули, ізомерія, систематична номенклатура і фізичні властивості. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/himiya1

Урок № 21. Хімічні властивості насичених одноосновних карбонових кислот. Лабораторний дослід №1 Виявлення органічних кислот у харчових продуктах. Реакція естерифікації. Одержання етанової кислоти.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/himiya1
Урок № 22. Обчислення за хімічними рівняннями кількості речовини, маси або об’єму реагенту, що містить певну частку домішок. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/himiya1
Урок № 23. Естери, загальна та структурні формули, систематична номенклатура, фізичні властивості. Гідроліз естерів. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/himiya1

Лютий-березень

Всього – 7 уроків

Урок № 24. Жири як представники естерів. Класифікація жирів. Їхні хімічні властивості. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/himiya1
Урок № 25. Вуглеводи. Класифікація вуглеводів, їх утворення й поширення в природі https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/himiya1
Урок № 26. Глюкоза: молекулярна формула та її відкрита форма. Хімічні властивості глюкози.” https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/himiya1

Урок № 27Сахарова, крохмаль і целюлоза

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/himiya1

Урок № 28. Інструктаж з БЖД. Практична робота № 1. Розв’язування експериментальних задач».

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/himiya1
Урок №29. Узагальнення знань з теми « Оксигеновмісні органічні сполуки» https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/himiya1
Урок №30. Насичені аміни. Будова аміногрупи. Аміни як органічні основи. Хімічні властивості метаноаміну. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/himiya1

Квітень

Всього – 6 уроків

Урок № 31   Анілін. Хімічні властивості аніліну. Одержання аніліну. Анілін – основа для виробництва барвників. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/himiya1
Урок № 32  Амінокислоти: склад і будова молекул, загальні і структурні формули, характеристичні (функціональні) групи, систематична номенклатура. Пептидна група. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/himiya1
Урок № 33  Хімічні властивості аміноетанової кислоти. Пептиди. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/himiya1

Урок № 34  Білки як високомолекулярні сполуки.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/himiya1

Урок № 35  Хімічні властивості білків

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/himiya1
Урок № 36  Узагальнення знань з теми “Нітрогеновмісні органічні сполуки” https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/himiya1

Травень

Всього – 6 уроків

Урок № 37.  Пластмаси. Найпоширеніші полімери та сфери їхнього використання. Вплив полімерних матеріалів на здоров’я людини і довкілля. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/himiya1
Урок № 38.  Каучуки, гума.  https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/himiya1
Урок № 39. Синтетичні волокна: фізичні властивості і застосування. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/himiya1
Урок № 40. Зв’язки між класами органічних речовин. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/himiya1
Урок № 41. Загальні поняття про біологічно активні речовини. Вітаміни і ферменти. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/himiya1
Урок № 42. Роль органічної хімії у розв’язуванні сировинної, енергетичної, продовольчої проблем, створенні нових матеріалів. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/himiya1