І семестрhttps://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr

Українська мова

Вересень

Всього- 8 уроків

Урок №1.  Лексикографія. Сучасні лексикографічні джерела, словники, довідкова література (зокрема на електронних носіях). Інформативна й нормативна функції їх

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr

Урок №2.  Основні типи словників. Довідникові медійні ресурси.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr

Урок №3.Урок РМ. Укладання тематичних словників-мінімумів.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr

Урок №4.  Нормативне  й ненормативне мовлення. Типи норм.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr

Урок №5 Тема: Диктант. Читання мовчки науково-популярного тексту.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr

Урок №6.  Основні правила вимовляння голосних і приголосних звуків.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr

Урок №7  Орфоепічний словник. Орфоепічна помилка.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr

Урок №8. Урок РМ. Усне переказування тексту із творчим завданням.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr

Жовтень

Всього- 6

уроків

Урок №9. Пароніми. Запобігання помилок у вживанні паронімів. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr
Урок №10. Основні групи фразеологізмів. Багатозначність, синонімія і антонімія фразеологізмів. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr
Урок № 11. Виконання вправ на тему « Основні групи фразеологізмів, багатозначність, синонімія й антонімія фразеологізмів». https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr
Урок № 12.  Найпоширеніші випадки порушення лексичної норми. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr
Урок № 13. Риторика як мистецтво, наука й навчальна дисципліна. Роль риторики в сучасному світі». https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr
Урок №14. Мовленнєва ситуація. Елементи мовленнєвої ситуації  (мовець (адресат), слухач (аудиторія), предмет мовлення, умови успішного спілкування). Особистість мовця (чарівність, артистизм, упевненість у собі, щирість, обізнаність, об’єктивність, доброзичливість). https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr

Листопад

Всього- 8 уроків

Урок № 15. Особистість мовця (чарівність, артистизм, упевненість у собі, щирість, обізнаність, об’єктивність, доброзичливість). Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора. МД. Говоріння. Підготовка до складання діалогу.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr

Урок № 16. Аудиторія (слухач, слухачі). Видислухання. Ціліслухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією. Прийоми налагодження контакту.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr

Урок № 17. Текст як одиницяспілкування. Етапи підготовки тексту виступу. Види читання і записування тексту виступу. Естетика тексту.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr

Урок № 18. Ефективність мовлення. Стратегія і тактика мовленнєвої поведінки. Комунікативний намір. Мовленнєвий вчинок. МД Говоріння. Підготовка до складанняусного контрольного переказу.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr

Урок №19. Написання тексту публічного виступу; запам’ятовування тексту виступу.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr

Урок № 20. Визначення комунікативних намірів мовців за текстом промови; оцінювання мовленнєвого вчинку; висловлення особистого ставлення до почутого.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr

Урок № 21. Контрольне есе-дослідження «Чудова думка втрачає всю свою цінність, коли вона погано висловлена» або «Українська мова – живий організм».

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr

Урок № 22. Орфоепічна норма. Орфоепічна помилка. Орфоепічний словник

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr

Грудень

Всього- 8 уроків

Урок № 23. Поняття милозвучності.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr

Урок № 24. Чергування у//в, і//й як засіб милозвучності.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr

Урок № 25. Основні правила вимови голосних звуків.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr

Урок № 26. Основні правила вимови приголосних звуків.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr

Урок № 27. Наголос. Основні правила наголошування слів.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr

Урок № 28. Нормативний наголос. Складні випадки наголошування слів.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr

Урок № 29.  Повторення вивченого про орфоепічні норми.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr

Урок № 30. Контрольна робота.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr