ІІ семестрhttps://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1

Українська мова

Січень – лютий

Всього-12 уроків

Урок №31.Фразеологічні одиниці української мови. Основні ознаки фразеологізмів. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1

Урок №32. Джерела української фразеології

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1

Урок №33. Багатозначність, синонімія та антонімія фразеологізмів

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1

Урок №34. Вживання фразеологізмів у різних стилях

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1

Урок №35. Словники як відображення історії і культури українського народу. Загальні відомості про словники

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1

Урок №36.  Основні типи словників, особливості їх побудови.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1

Урок №37.  З історії лексикографії. Сучасні словники української мови.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1

Урок №38. Контрольна робота з теми «Фразеологія. Лексикографія»

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1

Урок №39. Морфемна будова слова

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1

Урок №40. Орфограми в префіксах і суфіксах

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1

Урок №41. Словотвір. Основа похідна і непохідна. Твірна основа

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1

Урок №42. Прості, складні і складені слова. Правопис складних слів

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1

Березень

Всього-

10 уроків

Урок №43 Написання слів іншомовного походження . Правило «дев’ятки» https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1
Урок №44  Складні випадки написання прізвищ https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1
Урок №45 УМР Говоріння . Усний контрольний твір «Життя без конфліктів» https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1
Урок №46 Складні випадки написання неографічних назв https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1
Урок №47 Чергування приголосних в українській мові https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1
Урок №48 Спрощення приголосних https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1
Урок №49 Подвоєння та подовження приголосних https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1
Урок № 50 Уживання великої літери https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1

Урок № 51 Правила перенесення слів із рядка в рядок

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1

Урок №52 Правопис слів іншомовного походження. Правило «дев’ятки»

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1

Квітень 

Всього- 8 

 уроків

Урок № 53 Морфологічні норми. Морфологічна помилка. Іменник https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1
Урок № 54 Рід іменників (складні випадки узгодження роду іменників типу кір, дріб, біль, нежить, пил, ступінь, путь та ін. з іншими частинами мови) https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1
Урок № 55 Іменники спільного і подвійного роду.

Складання речень з іменниками спільного роду (бідолаха, причепа, базіка, трудяга, ледащо, шульга,

 староста, ручище, забудько тощо)

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1
Урок № 56 Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1
Урок № 57  Іменники, що мають лише форму однини або множини https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1
Урок № 58  Складні випадки відмінювання іменників https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1
Урок № 59   Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку. Відмінкові закінчення іменників з конкретним та абстрактним значенням https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1
Урок № 60  Закінчення іменників ІІІ відміни в орудному відмінку https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1

Травень 

Всього-8   

уроків

Урок №  61. Словозміна іменників ІV відміни. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1
Урок № 62. Особливості кличного відмінка. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1
Урок № 63. Творення й відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1
Урок № 64. Контрольне формальне критичне есе на тему  «Що означає «бути відповідальним»?» https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1
Урок № 65. Практична риторика. Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки. Правила ведення суперечки. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1
Урок № 66. Аргументи й докази. Полемічні прийоми. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1
Урок № 67. Мистецтво відповідати на запитання. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/10clas/ukr1
Урок № 68. Контрольна робота № 4 (тестові завдання) за темою «Морфологічна норма. Практична риторика».