Вересень
Всього- 8 уроків
|
Урок №1 Вступ. Українська література другої половини ХІХ ст. у контексті розвитку тодішнього суспільства, культури, мистецтва. Новий етап національно-визвольного руху, культурно-просвітницька діяльність «громад». Періодичні видання. Розвиток реалізму, натуралізму, пізній романтизм. Тодішні поезія, драматургія. Особливості реалістичної прози.
|
|
|
Урок №2 Іван Нечуй-Левицький. Життя і творчість письменника. («Колосальне всеобіймаюче око України» (І.Франко)). «Кайдашева сім’я» – соціально-побутова повість-хроніка. ТЛ:реалізм (поглиблено).
|
|
|
Урок №3 Реалізм твору І.Нечуя-Левицького, сучасна (вічна) актуальність проблеми батьків і дітей. ТЛ: соціально-побутова повість.
|
|
|
Урок №4 Колоритні людські характери в повісті «Кайдашева сім’я».ТЛ: засоби змалювання комічного (поглиблено).
|
|
|
Урок №5. «Кайдашева сім’я». Українська ментальність, гуманістичні традиції народного побуту й моралі в повісті. Утвердження цінностей національної етики засобами комічного.
|
|
|
Урок №6 Панас Мирний(П. Рудченко).Основне про життєвий і творчий шлях. Загальна характеристика творчості.
|
|
|
Урок №7 «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»– перший український соціально-психологічний роман, свідчення його можливостей у художньому дослідженні дійсності. Співавторство з І. Біликом. ТЛ: соціально-психологічний роман.
|
|
|
Урок № 8. Широта представлення народного життя в романі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».
|
|
Жовтень
Всього – 6 уроків
|
Урок № 9. П.Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Шлях Н.Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва
|
|
|
Урок № 10. П.Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Жіночі образи, ствердження народних поглядів на духовне здоров’я людини
|
|
|
Урок № 11. Розвиток драматургії. «Театр корифеїв». Популярність «театру корифеїв» в Україні та за її межами
|
|
|
Уроки 12. Життєвий і творчий шлях І.К.Карпенко-Карого (Івана Тобілевича) Багатогранність діяльності.
|
|
|
Урок 13. Трагікомедія «Мартин Боруля» і її життя на сцені
|
|
|
Урок 14. Значення творчості Івана Карпенка-Карого для розвитку української драматургії
|
|