Березень
Всього-10 уроків
|
Урок № 40 В. Стефаник. Життя і творчість. Новаторство письменника. «Камінний хрест» – психологічне розкриття теми еміграції. Історична основа твору. ТЛ: експресіонізм |
 |
|
Урок № 41 В. Стефаник. «Камінний хрест». Сюжетно-композиційні особливості. Драматизм конфлікту, емоційна загостреність зображуваного |
 |
|
Урок № 42 В. Винниченко. Життя і творчість, громадська і політична діяльність. Винниченко – художник. Прозові й драматичні твори. Перший український науково-фантастичний роман «Сонячна машина», його популярність у 20-ті роки. Успіх п’єс Винниченка на світовій сцені |
 |
|
Урок № 43 В. Винниченко. Поєднання в новелі «Момент» реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту. Образ Мусі. Імпресіонізм новели. Значення творчості |
 |
|
Урок №44 Життєвий і творчий шлях Лесі Українки |
 |
|
Урок №45 «Contraspemspero!» Лесі Українки як світоглядна декларація сильної, вольової особистості. Символічність, романтичні образи, прийом контрасту. Призначення поета й поезії у вірші «Слово, чому ти не твердая криця..» |
 |
|
Урок № 46 Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети у вірші Лесі Українки «Мріє, не зрадь». Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну» |
 |
|
Урок №47 Драма Лесі Українки «Лісова пісня», її фольклорно-міфологічна основа. ТЛ: драма-феєрія». |
 |
|
Урок № 48 Леся Українка. Символічність, романтичні образи, прийом контрасту. Призначення поета й поезії, «Слово, чому ти не твердая криця…» |
 |
|
Урок № 49 Леся Українка. Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети “Мріє, не зрадь”. Зображення повені людських почуттів у вірші “Стояла я і слухала весну» |
 |