ІІ семестр

Українська література

 

Січень – лютий

Всього- 12 уроків

Урок №28. Модерна українська проза. Особистісні чинники у світогляді людини на рубежі віків. 

Урок №29.М.Коцюбинський. Життя і творчість, гуманізм світогляду. 

Урок №30. Психологічна новела «Intermezzo» з жанровими ознаками «поезії в прозі». Автобіографічна основа. 

Урок №31. Повість «Тіні забутих предків». Трагічна доля Івана й Марічки.

Урок №32. Світ людини у зв’язку зі світом природи. кохання

Урок №33.  Урок мовленнєвого розвитку №3 (усно). Усне переказування найбільш разючих епізодів із повісті з аргументацією свого вибору

Урок № 34. Ольга Кобилянська. Життя і творчість. 

Урок № 35. Автобіографізм новели «Impromtuphantasie» («Фантазія-експромт»). 

Урок № 36. Новела «Valsemelancolique»(«Меланхолійний вальс»). Образи нових жінок-інтелектуалок. 

Урок № 37. Роль образу мелодії вальсу у відтворенні внутрішнього світу героїнь. 

Урок № 38. Урок виразного читання №2. Виразне читання уривка з новели  «Valse melancolique» («Меланхолійний вальс»)

Урок № 39. Контрольна робота №4. Творчість М.Коцюбинського й О.Кобилянської ( розгорнуті відповіді на запитання)

Березень

Всього-10 уроків

Урок № 40 В. Стефаник. Життя і творчість. Новаторство письменника. «Камінний хрест» – психологічне розкриття теми еміграції. Історична основа твору. ТЛ: експресіонізм
Урок № 41 В. Стефаник. «Камінний хрест». Сюжетно-композиційні особливості. Драматизм конфлікту, емоційна загостреність зображуваного
Урок № 42 В. Винниченко. Життя і творчість, громадська і політична діяльність. Винниченко – художник. Прозові й драматичні твори. Перший український науково-фантастичний роман «Сонячна машина», його популярність у 20-ті роки. Успіх п’єс Винниченка на світовій сцені
Урок № 43 В. Винниченко. Поєднання в новелі «Момент» реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту. Образ Мусі. Імпресіонізм новели. Значення творчості
Урок №44 Життєвий і творчий шлях Лесі Українки
Урок №45 «Contraspemspero!» Лесі Українки як світоглядна декларація сильної, вольової особистості. Символічність, романтичні образи, прийом контрасту. Призначення поета й  поезії у вірші «Слово, чому ти не твердая криця..»
Урок № 46 Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети у вірші Лесі Українки «Мріє, не зрадь». Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну»
Урок №47 Драма Лесі Українки «Лісова пісня», її фольклорно-міфологічна основа. ТЛ: драма-феєрія».
Урок № 48 Леся Українка. Символічність, романтичні образи, прийом контрасту. Призначення поета й поезії, «Слово, чому ти не твердая криця…»
Урок № 49 Леся Українка. Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети “Мріє, не зрадь”. Зображення повені людських почуттів у вірші “Стояла я і слухала весну»

Квітень

Всього-4 уроки

Урок №50 Життя і творчість Миколи Кіндратовича Вороного

 

Урок №51 Єдність краси природи і мистецтва, образотворчі засоби в поезії М.Вороного “Блакитна Панна
Урок №52 М. Вороний “Інфанта”. Жіночий образ, як сюжетний центр символістського твору “Інфанта”. Мотив самостійності людини
Урок №53 Олександр Олесь. Життя і творчість, світоглядні переконання митця

Травень

Всього-8 уроків

Урок №  54.  РМ № 7 Ідейно-художній аналіз улюбленої поезії

 

Урок № 55. РМ № 8 Літературні роди та жанри (узагальнення та систематизація)
Урок № 56. Контрольна робота за темою «Образне слово поетичного модернізму»
Урок № 57. Позакласне читання. Ніна Бічуя. Новела «Біла вілла»
Урок № 58. Позакласне читання. Сторінками поетичних творів (Я.Щоголів, В.Самійленко, П.Карманський, В.Пачовський)
Урок № 59. Література рідного краю. Поетичний світ Станіслава Стриженюка
Урок №  60. Література рідного краю. Літературний калейдоскоп за творами письменників Одещини
Урок № 61. Урок-повторення. Узагальнення та систематизація вивченого