ІІ семестр

Зарубіжна література

 

Січень – лютий

Всього – 5 уроків

Урок №13. Роман як жанр літератури, його формування і провідні ознаки. Різновиди роману ХІХ століття, національна своєрідність. Стендаль. «Червоне і чорне». Внесок Стендаля у скарбницю психологічної прози ХІХ століття. Конфлікт молодої людини і суспільства в романі «Червоне і чорне».
 

Урок №14. Образ Жульєна Сореля в романі «Червоне і чорне». Зображення соціального середовища у творі.

 

Урок №15. Символіка у творі. Виявлення типових образів у реалістичному романі. Проблеми, порушені в романі «Червоне і чорне».

Урок №16. Англія. Оскар Вайльд (1854 – 1900).Ідейно-естетичні погляди і творчий шлях митця. Проблема краси і моралі в романі «Портрет Доріана Грея». Традиції і новаторство О. Вайльда в жанрі роману.

Урок №17.  Оскар Вайльд «Портрет Доріана Грея». Система образів. Роль фантастики у творі. Символіка.

Березень

Всього- 5 уроків

Урок №18Шарль Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти зла»
  Урок №19. Поль Верлен «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня». Естетичні погляди поета.
  Урок №20. Артюр Рембо «Голосівки, «Моя циганерія». Художне новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосіфівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія»
Урок №21Зміни у драматургії на межі ХІХ-ХХст. «Нова драма», дія (зовнішня і внутрішня), символ, підтекст, драма-феєрія.
Урок №22. Моріс Метерлінк як теоретик нової драми «Концепція символістського театру»

Квітень

Всього- 4 уроки

Урок № 23. Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв‘язків у драмі-феєрії «Синій птах». Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу.
  Урок № 24.   РМ №4 Твір-роздум «Синій птах мого життя» (за драмою М. Метерлінка «Синій птах»).
  Урок № 25.   Польща. ЙоаннаЯґелло (нар. 1974). – польська письменниця, авторка творів для дітей та молоді. «Кава з кардамоном»: синтез підліткової повісті (стосунки в родині, перше кохання) та детективу (розгадування сімейної таємниці).
Урок № 26.  Проблема батьків і дітей. Образ головної героїні та її здатність усвідомлювати відповідальність за свої вчинки. Мова твору.

Травень

Всього- 4 уроки

Урок № 27. Повторення та підготовка до контрольної роботи за темами «Драматургія к.ХІХст.-п.ХХ ст., «Сучасна література в юнацькому читанні».
  Урок № 28. Контрольна робота за прочитаними творами Й. Ягелло, Н. Геймана, М. Метерлінка (тести, відкриті відповіді).
  Урок № 29. Позакласне читання Йоанна Ягелло «Кава з кардамоном».
Урок № 30. Підсумковий урок. Бесіда про вивченні твори.