Вересень
Всього -20 уроків
|
Урок № 1. Вступ. Повторення про одиниці довжини та вартості. Перетворення іменованих чисел. Лічба, порівняння чисел в межах 100. Розклад чисел на розрядні доданки. Додавання та віднімання в межах 100 на основі нумерації. Розв’язування задач. Назви чисел при додаванні. |
|
|
Урок № 2. Додавання та віднімання двоцифрових чисел у межах 100 без переходу через розряд. Літери латинського алфавіту. Периметр трикутника. Розв’язування задач. Назви чисел при відніманні. |
|
|
Урок № 3. Перевірка дії додавання. Додавання та віднімання іменованих чисел. Розв’язування задач. Рівності. |
|
|
Урок № 4. Рівняння. Знаходження невідомого доданка. Обернена задача. Взаємно обернені задачі. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутника та знаходження його периметра. |
|
|
Урок № 5. Додавання та віднімання одноцифрових чисел у межах 20 з переходом через розряд. Рівняння. Взаємно обернені задачі. Порядок виконання дій у виразах із дужками. Повторення додавання та віднімання виду 26 + 4, 40 – 2. Рівняння. Розв’язування та порівняння задач. |
|
|
Урок № 6. Повторення додавання та віднімання виду 26 + 4, 40 – 2. Рівняння. Розв’язування та порівняння задач. |
|
|
Урок № 7. Додавання та віднімання виду 34 + 7, 71– 8. Перевірка дії додавання відніманням. Складання та розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
Урок № 8. Письмове додавання двоцифрових чисел (без переходу через розряд). Перевірка дії віднімання додаванням. Складання та розв’язування задач. Знаходження невідомого зменшуваного. |
|
|
Урок № 9. Письмове віднімання двоцифрових чисел (без переходу через розряд). Перевірка дії віднімання відніманням. Знаходження невідомого від’ємника. Складання, розв’язування та порівняння задач. |
|
|
Урок № 10. Письмове додавання двоцифрових чисел (із переходом через розряд). Розв’язування задач. Складання обернених задач. |
|
|
Урок № 11. Письмове віднімання двоцифрових чисел (із переходом через розряд). Творча робота над задачею. |
|
|
Урок № 12. Діагностична робота №1. |
|
|
Урок № 13. Аналіз діагностичної роботи №1. |
|
|
Урок № 14. Повторення таблиці ділення на 2. Порядок виконання дій у виразах. Збільшення числа у 3 рази. Розв’язування задач. Табель-календар. |
|
|
Урок № 15. Повторення таблиць множення на 2, 3. Збільшення чисел у 2 рази. Розв’язування задач із буквеними даними. |
|
|
Урок № 16. Ділення на 2 і 3. Назви чисел при діленні. Знаходження значень числових виразів. Розв’язування задач |
|
|
Урок № 17. Переставна властивість дії множення. Розв’язування задач. Зменшення числа в 2 рази. |
|
|
Урок № 18. Множення числа 4 і ділення на 4. Знаходження значень числових виразів. Складання, розв’язування та порівняння задач. Рівності |
|
|
Урок № 19. Множення числа 5 і ділення на 5. Розв’язування задач. Половина, третина, чверть |
|
|
Урок № 20. Ознайомлення із діленням з остачею. Ділення на 2 з остачею. Числовий ряд. |
|