Вересень
Всього- 14 уроків |
Урок №1. Повторення. Я вивчаю українську мову |
|
|
Урок №2. Повторення. Текст. Речення. Слово. Дискусія |
|
|
Урок №3. Повторення. Текст. Речення. Слово. Дискусія |
|
|
Урок №4. Мова і мовлення. Ситуація спілкування. |
|
|
Урок №5. Стилі мовлення. |
|
|
Урок №6. Культура мовлення. |
|
|
Урок №7. Розвиток мовлення. Я спілкуюся з другом/подругою.
|
|
|
Урок №8. Культура спілкування. |
|
|
Урок №9. Усне мовлення. Діалог. Звертання. |
|
|
Урок №10. Усне мовлення. Монолог. Звертання. |
|
|
Урок №11. Розвиток мовлення. Усний виступ. |
|
|
Урок №12. Писемне мовлення. Роди літератури. |
|
|
Урок №13. Я вибираю книгу. Відгук та анотації. |
|
|
Урок №14. Розвиток мовлення. Анотація до книги. |
|
Жовтень
Всього – 13 уроків
|
Урок №15. Лексичне значення слова. |
|
|
Урок №16. Однозначні й багатозначні слова.
|
|
|
Урок №17. Пряме й переносне значення слова.
|
|
|
Урок №18.Слова-антоніми. |
|
|
Урок №19. Розвиток мовлення «Дари осені». |
|
|
Урок № 20. Слова-синоніми.
|
|
|
Урок №21. Синоніми, антоніми та багатозначні слова в текстах. |
|
|
Урок №22. Мої навчальні досягнення. Карта пам’яті: від тексту — до мене. |
|
|
Урок №23. Легенди мого краю. Урок розвитку зв’язного мовлення «Як жили динозаври? Комікс». |
|
|
Урок №24. Р. Кіплінг «Як було написано першого листа . Окличні речення (повторення). |
|
|
Урок №25. Розрізнення спільнокореневих слів і форм того самого слова. Вимова і правопис. |
|
|
Урок №26. Слова з ненаголошеними голосними е, и в корені. |
|
|
Урок №27. Узагальнюючий урок з розділу “Речення”.
|
|