Вересень
Всього – 4 уроки
|
Урок №1: Життя і здоров’я людини. Здоровий спосіб життя. Принцип здорового способу життя.
|
![https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/osnzdorov](https://osvita-omr.gov.ua/wp-content/uploads/2020/10/iutub-e1603349825424.png) |
|
Урок №2: Безпека і небезпека. Принципи безпечної життєдіяльності. Моделювання поведінки в разі погіршення самопочуття.
|
![https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/osnzdorov](https://osvita-omr.gov.ua/wp-content/uploads/2020/10/iutub-e1603349825424.png) |
|
Урок №3: Безпека на дорозі. Безпека пішохода. Види пішохідних переходів. Дорожня розмітка. Перехід багато смугові дороги.
|
![https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/osnzdorov](https://osvita-omr.gov.ua/wp-content/uploads/2020/10/iutub-e1603349825424.png) |
|
Урок №4: Безпека на зупинках громадського транспорту. Безпека пасажира.
|
![https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/osnzdorov](https://osvita-omr.gov.ua/wp-content/uploads/2020/10/iutub-e1603349825424.png) |
Жовтень
Всього – 4 уроки
|
Урок №5: Безпека на дорозі. Безпека пішохода. Види пішохідних переходів. Дорожня розмітка. Перехід багато смугової дороги.
|
![https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/osnzdorov](https://osvita-omr.gov.ua/wp-content/uploads/2020/10/iutub-e1603349825424.png) |
|
Урок №6: Безпека на зупинках громадського транспорту.
|
![https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/osnzdorov](https://osvita-omr.gov.ua/wp-content/uploads/2020/10/iutub-e1603349825424.png) |
|
Урок №7: Безпека пасажира. Правила користування громадським транспортом. Етика пасажира. Поведінка пасажира при ДТП.
|
![https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/osnzdorov](https://osvita-omr.gov.ua/wp-content/uploads/2020/10/iutub-e1603349825424.png) |
|
Урок №8: Психічна і духовна складові здоров’я. Уміння вчитися. Раціональний розподіл часу. Розпорядок дня школяра. Облаштування робочого місця. Умови успішного навчання. Розвиток здібностей.
|
![https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/osnzdorov](https://osvita-omr.gov.ua/wp-content/uploads/2020/10/iutub-e1603349825424.png) |
Листопад
Всього – 4 уроки
|
Урок №9: Створення мотивації до навчання. Типи сприйняття інформації. Активне слухання. Прийоми для кращого запам’товування. Підготовка до контрольної роботи.
|
![https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/osnzdorov](https://osvita-omr.gov.ua/wp-content/uploads/2020/10/iutub-e1603349825424.png) |
|
Урок №10: Повага до себе та інших. Унікальність людини. Розвиток самоповаги. Повага і толерантне ставлення до інших людей. Уміння працювати разом.
|
![https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/osnzdorov](https://osvita-omr.gov.ua/wp-content/uploads/2020/10/iutub-e1603349825424.png) |
|
Урок №11: Повага і толерантне ставлення до інших людей. Уміння працювати разом.
|
![https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/osnzdorov](https://osvita-omr.gov.ua/wp-content/uploads/2020/10/iutub-e1603349825424.png) |
|
Урок №12: Почуття і емоції. Вияви почуттів. Способи висловлювання почуттів. Співпереживання і співчуття.
|
![https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/osnzdorov](https://osvita-omr.gov.ua/wp-content/uploads/2020/10/iutub-e1603349825424.png) |