2020/2021 навчальний рікhttps://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit

Зарубіжна література

Вересень

Всього – 8 уроків

Урок 1.Художня література – духовна скарбниця людства. Роль книжки в сучасному житті. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit

Урок 2. Фольклор, його характерні ознаки. Фольклорні жанри різних народів (прислів’я, приказки, загадки, пісні). ТЛ Фольклор, прислів’я, приказка, загадка, пісня.  ЛК Зв’язок фольклорних жанрів із культурними традиціями різних народів і національностей УССпільні для українського і зарубіжного фольклору (малих жанрів) теми, сюжети, образи, художні особливості.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit

Урок 3. РМ№1(у) Гуманістичні цінності, втілені у  фольклорних творах різних народів. Література і фольклор. Складання оповідання за прислів’ям.

ЕК Схожість і відмінність малих жанрів фольклору різних народів (на рівні окремих компонентів тексту).

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit

Урок 4. Жанрова специфіка фольклорної і літературної казки. Різновиди казок (про тварин, чарівні, соціально-побутові та ін.), їхні характерні ознаки. ТЛ Казка народна та літературна, автор, перекладач, сюжет

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit

Урок 5. Індійська народна казка «Фарбований шакал». «Панчатантра» – перша у світі фольклорна збірка, книга про основи житейської мудрості.Викриття в образах тварин негативних людських якостей.Повчальний зміст казки.

ТЛ Антитеза, алегорія. УС Типологічно подібні образи в зарубіжних і українських казках Фарбований Шакал – Фарбований Лис. ЕК Спільніелементи зарубіжних казок (теми, образи, особливості будови).

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit

Урок 6. Японська народна казка «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик». Відображення любові до праці, кмітливості, сміливості в образі Іссумбосі. Національний колорит японської казки. ТЛ Народна казка, 5сюжет, «мандрівний сюжет», постійні епітети. ЛК Національний колорит казок і засоби його створення.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit

Урок 7. Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці. Значення фантастичних елементів.

ЛК Національний колорит казок і засоби його створення. Казкові образи й сюжети у творах мистецтва

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit

Урок 8. Арабська народна казка «Синдбад-Мореплавець» (третя подорож). Утвердження жаги відкриття світу, мужності й людяності в казці. ТЛ Народна казка, цикл казок, герой художнього твору.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit

Жовтень

Всього – 6 уроків

Урок № 9. Арабська  народна казка «Сіндбад-Мореплавець». Утвердження жаги відкриття світу, мужності й людяності в казці https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit
Урок № 10. Брати Грім. Моральні цінності в казці «Пані Метелиця» https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit
Урок № 11.  Брати Я. і В. Грімм «Пані Метелиця». Моральні цінності в казці. Характеристика образів персонажів. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit
Урок №12.  О.С.Пушкін. Вступ до поеми «Руслан і Людмила». Система образів. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit
Урок 13.  О.С.Пушкін – творець російської літератури. казки. Синтез фольклорних і літературних елементів у творчості О.Пушкіна. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit

Урок 14. Позакласне читання. В.Гауф «Маленький Мук». https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit

Листопад

Всього – 8 уроків

Урок №15: Втілення справжньої краси в казці О.С.Пушкіна «Сказка о мертвой царевне». https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit
Урок №16: Прославлення віри в перемогу добра над злом в казці О.С.Пушкіна «Сказка о мертвой царевне». https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit
Урок №17: Позакласне читання за темою «Казки О.С. Пушкіна». https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit
Урок №18: Контрольна робота за темою «Казки О.С. Пушкіна» (тести). https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit
Урок №19: Г.Х. Андерсен. Стислі відомості про письменника. Казка «Сніжна королева». https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit

Урок №20: Свято переможної сили кохання, дружби, вірності у казці Г.Х. Андерсена «Сніжна королева». https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit
Урок №21: Зовнішня і внутрішня краса головних героїв у казці Г.Х. Андерсена «Сніжна королева». https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit
Урок №22: Перемога справжнього добра над злом та жорстокістю у казці Г.Х. Андерсена «Сніжна королева». https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit

Грудень

Всього – 7 уроків

Урок № 23 Джон Кітс. “Про коник та цвіркуна”. Поетизація образу природи у вірші. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit
Урок № 24 Йоганн Вольфганг Гете.”Нічна пісня подорожнього”. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit
Урок № 25 Генріх Гейне. ” Задзвени із глибини…” https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit
Урок № 26 Генріх Гейне.Втілення краси весняної природи у вірші “Задзвени із глибини”. Зв’язок із фольклором. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit
Урок № 27 Ернест Сетон-Томпсон.Авторські  спостереження за світом природи.”Лобо-володар Курумпо.” https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit
Урок № 28 Ернест Сетон-Томпсон “Лобо-володар Курумпо”.Зображення художніх образів,їх розкриття в подіях твору. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit
Урок № 29 Позакласне читання.С.Маршак”Дванадцять місяців”. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit