2020/2021 навчальний рікhttps://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit

Зарубіжна література

Вересень

Всього – 8 уроків

Урок 1.Художня література – духовна скарбниця людства. Роль книжки в сучасному житті.

 

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit

Урок 2. Фольклор, його характерні ознаки. Фольклорні жанри різних народів (прислів’я, приказки, загадки, пісні). ТЛ Фольклор, прислів’я, приказка, загадка, пісня.  ЛК Зв’язок фольклорних жанрів із культурними традиціями різних народів і національностей УССпільні для українського і зарубіжного фольклору (малих жанрів) теми, сюжети, образи, художні особливості.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit

Урок 3. РМ№1(у) Гуманістичні цінності, втілені у  фольклорних творах різних народів. Література і фольклор. Складання оповідання за прислів’ям.

ЕК Схожість і відмінність малих жанрів фольклору різних народів (на рівні окремих компонентів тексту).

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit

Урок 4. Жанрова специфіка фольклорної і літературної казки. Різновиди казок (про тварин, чарівні, соціально-побутові та ін.), їхні характерні ознаки. ТЛ Казка народна та літературна, автор, перекладач, сюжет

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit

Урок 5. Індійська народна казка «Фарбований шакал». «Панчатантра» – перша у світі фольклорна збірка, книга про основи житейської мудрості.Викриття в образах тварин негативних людських якостей.Повчальний зміст казки.

ТЛ Антитеза, алегорія. УС Типологічно подібні образи в зарубіжних і українських казках Фарбований Шакал – Фарбований Лис. ЕК Спільніелементи зарубіжних казок (теми, образи, особливості будови).

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit

Урок 6. Японська народна казка «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик». Відображення любові до праці, кмітливості, сміливості в образі Іссумбосі. Національний колорит японської казки. ТЛ Народна казка, 5сюжет, «мандрівний сюжет», постійні епітети. ЛК Національний колорит казок і засоби його створення.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit

Урок 7. Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці. Значення фантастичних елементів.

ЛК Національний колорит казок і засоби його створення. Казкові образи й сюжети у творах мистецтва

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit

Урок 8. Арабська народна казка «Синдбад-Мореплавець» (третя подорож). Утвердження жаги відкриття світу, мужності й людяності в казці. ТЛ Народна казка, цикл казок, герой художнього твору.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit
Жовтень

Всього – 6  уроків

Урок № 10 Арабська  народна казка «Сіндбад-Мореплавець». Утвердження жаги відкриття світу, мужності й людяності в казці

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit

Урок № 11 Брати Грім. Моральні цінності в казці «Пані Метелиця»

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit

Урок № 12.  Брати Я. і В. Грімм «Пані Метелиця». Моральні цінності в казці. Характеристика образів персонажів

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit

Урок №13.  О.С.Пушкін. Вступ до поеми «Руслан і Людмила». Система образів

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit

Урок 14.  О.С.Пушкін – творець російської літератури. казки. Синтез фольклорних і літературних елементів у творчості О.Пушкіна.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/roslit

Урок 15. Позакласне читання. В.Гауф «Маленький Мук»