2020/2021 навчальний рікhttps://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr

Українська мова

 

Вересень

Всього –  16 уроків

Урок 1. Вступ. Значення мови в житті суспільства. Українська мова – державна мова України. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок 2. Повторення. Морфологія. Самостійні частини мови. Іменник. Прикметник. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок 3. Повторення. Морфологія. Самостійні частини мови. Числівник. Займенник. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок 4. Повторення. Морфологія.  Самостійні частини мови. Прислівник. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок 5. РМ № 1. Загальне уявлення про мовлення як діяльність; види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо), їх особливості. Різновиди мовленнєвого спілкування: усне й писемне, монологічне й діалогічне. Мета спілкування й адресат мовлення; основні правила спілкування: ввічливість, привітність, доброзичливість, уважність до співрозмовника, стриманість, тактовність (практично). https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок 6. Повторення. Морфологія. Службові частини мови. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок 7. Усні й письмові висловлення, текст. Зміст, заголовок тексту. План тексту. Поділ зв’язного висловлення (тексту) на речення. Інтонація речень, різних за метою висловлення. Розділові знаки в кінці речення. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок 8. РМ № 2. Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної з життєвим досвідом учнів(діалог етикетного характеру з використанням етикетних формул). https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок 9. Слово як компонент речення. Слово як частина мови. Добір слів для доповнення речення. Складання речень певного змісту(за опорними словами). Вхідна контрольна робота (тести). https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок 10. Лексикологія. Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова. Використання багатозначних слів у прямому й переносному значенні. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок 11. РМ № 3. Типи мовлення: розповідь, опис, роздум, оцінка предмета. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок 12. РМ №4. Особливості будови опису предмета. Усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис предмета, за колективно складеним планом. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок 13. Лексична помилка та умовне позначення її (практично). https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок 14. Тлумачний словник. РМ№ 5. Контрольний докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису тварини, що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним простим планом). https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок 15. Групи слів за значенням. Синоніми. Ознайомлення зі словником синонімів. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок 16. Групи слів за значенням. Антоніми. Ознайомлення зі словником антонімів. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr

Жовтень

Всього – 12 уроків

Урок № 17. Групи слів за значенням омоніми. Ознайомлення зі словником омонімів. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок №18. Пароніми. Ознайомлення зі словником паронімів. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок №19. РМ. Докладний письмовий переказ розповідного характеру з опису тварини, що містить синоніми  та антоніми. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок  №20. Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення значущі частини слова. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок №21. Спільнокореневі слова і форми слова. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок №22. «Уникнення помилок, пов’язаних з невиправданим вживанням спільнокореневих слів. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок №23. Змінні й незмінні слова. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок №24. Правопис значущих частин слова. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок №25. Виконання тренувальних вправ на тему «Основа слова». https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок №26. Написання префіксів: пре-, при-, прі-. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок №27. Вимова та написання префіксів: пре-, при-, прі- https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок №28. Виконання тренувальних вправ на тему «Основа слова». https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr

Листопад

Всього – 16 уроків

Урок №29: РМ № 10. Письмовий твір-опис тварини з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок №30: Узагальнення знань з теми «Будова слова. Орфографія». https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок №31: Звуки мови й звуки мовлення. Голосні та приголосні звуки. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок №32: Приголосні тверді та м’які (повторення). https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок №33: Приголосні дзвінкі та глухі (повторення). https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок №34: Приголосні тверді й м’які, дзвінкі й глухі. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок №35: Вимова звуків, що позначаються буквами ґ і г. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок №36: Алфавіт. Співвідношення звуків і букв. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок №37: Співвідношення звуків і букв. Звукове значення букв я, ю, є, ї та щ. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок №38: РМ Есе (розмірковування в довільній формі) про красу й милозвучність української мови. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок №39: Склад. Наголос. Орфоепічний словник і словник наголосів. Орфоепічна помилка. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок №40: Основні правила переносу. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок №41: РМ Особливості будови розповіді та елементарного роздуму. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок №42: РМ Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок №43: Вимова ненаголошених й наголошених голосних. Ненаголошені [е], [и[, [о] в коренях слів. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок №44: Вимова ненаголошених й наголошених голосних. Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr

Грудень
Всього – 12 уроків
Урок № 45  Позначення на письмі ненаголошених голосних [е],[и] та [о]  перед складом із ненаголошеним  [у] в коренях слів https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок № 46  Орфограма. Орфографічна помилка, її умовне позначення. Орфографічний словник https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок № 47 Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних звуків https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок № 48 Вимова і правопис префіксів роз-, без- https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок № 49 Спрощення в групах приголосних https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок № 50  Спрощення в групах приголосних https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок № 51  Контрольний диктант за І семестр  https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок № 52 Чергування [о] – [а], [е] – [і], [е] – [и] https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок № 53 Чергування [о], [е] з  [і] https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок № 54 Чергування [и] –  [і] після  [ж], [ч], [ш], [шч] та  [г], [к], [х]  у коренях слів https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок № 55 Чергування [г], [к], [х] – [ж], [ч], [ш], [з’], [ц’], [с’], https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukrhttps://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr
Урок № 56 Тренувальні вправи на повторення https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/5clas/ukr