Березень
Всього- 10 уроків
|
Урок №41. Тарас Шевченко. Україна часів поета. Степан Васильченко, «В бур’янах». Розповідь про поета, його дитинство. |
 |
|
Урок №42. Картини довколишнього світу, природи в поезіях Т. Шевченка − художня реальність, створена уявою митця за допомогою засобів образної мови. «За сонцем хмаронька пливе». Читання поезії напам’ять. ТЛ: персоніфікація, ліричний твір. |
 |
|
Урок №43. «Садок вишневий коло хати…» – перлина української та світової ліричної поезії. Читання поезії напам‘ять. |
 |
|
Урок №44. Степан Васильченко «В бур’янах». Україна часів Тараса Шевченка. Розповідь про поета, його дитинство. |
 |
|
Урок №45. Павло Тичина. Коротко про поета. «Не бував ти у наших краях» Майстерне відтворення краси природи, вираження життєрадісності, патріотичних почуттів засобами художнього слова. |
 |
|
Урок №46. Павло Тичина «Гаї шумлять», «Блакить мою душу обвіяла». Любов до рідної землі. Мелодійність віршів П. Тичини. |
 |
|
Урок № 47. Євген Гуцало. Основні відомості про письменника. Вічне протистояння добра і зла – наскрізна тема світового мистецтва. Порушення цієї теми в оповіданні “Лось”. ТЛ: оповідання. |
 |
|
Урок № 48. Євген Гуцало. “Лось”. Співчуття, милосердя –и шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань. |
 |
|
Урок № 49. М. Рильський. Основні відомості про поета. Краса рідної природи й відтворення її поетом засобами поетичної мови. Аналіз поезії “Дощ”. |
 |
|
Урок № 50. М. Рильський. Єдність людини і природи, зв’язок між станом людської душі та довкіллям. “Осінь-маляр із палітрою пишною…” |
 |