Вересень
Всього-9 уроків
|
Урок №1: Роль і місце пісні в житті українців. Головні календарні обряди. Народна обрядова пісня, її різновиди. ТЛ: народна пісня. |
 |
|
Урок №2: Пісні літнього циклу: «Ой біжить, біжить мала дівчина»; «Заплету віночок»; «Там у полі криниченька». Формування прагнення вивчати й відроджувати оригінальну творчість народу.
|
 |
|
Урок №3: Пісні зимового циклу: «Добрий вечір тобі, пане господарю», «Щедрик, щедрик, щедрівочка». Виховання поваги до прадавніх вірувань і традицій наших предків.
|
 |
|
Урок №4: Веснянки: «Ой весно, весна – днем красна», «Ой кувала зозуленька». Виховання поваги і гордості за свій український талановитий народ.
|
 |
|
Урок №5: Народні колискові пісні: «Ой ти, коте, коточок», «Ой ну, люлі, дитя, спать». Провідні мотиви, лексичні особливості колискових. ТЛ: колискова.
|
 |
|
Урок №6: Специфіка пісень літературного походження. «Ще не вмерла України…» П. Чубинського і М. Вербицького – національний гімн нашої держави. Історія створення та його значення в житті українського народу. ТЛ: гімн.
|
 |
|
Урок №7: О. Кониський, М. Лисенко. «Молитва» – духовний гімн України. Зв’язок народної легенди про дівчину-Україну з «Молитвою» О. Кониського.
|
 |
|
Урок №8: С. Чарнецький, Г. Труха. «Ой у лузі червона калина похилилася» – пісня, що стала народною. Провідні мотиви, роль символів у пісні.
|
 |
|
Урок №9: Микола Вороний. «Євшан-зілля». Коротко про письменника . Патріотичні почуття й толерантне ставлення до інших народів у поемі. Роль слова, пісні, історії в житті будь-якої людини. Краса природи рідного краю. ТЛ: ліричний герой.
|
 |