2020/2021 навчальний рікhttps://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit


Зарубіжна література

Вересень

Всього: 9 уроків

Урок №1: Література як вид мистецтва. Специфічні ознаки різних видів мистецтва. Художній образ. Початкові поняття про традиційний  образ, вічний образ.https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit

Урок №2: Вічні образи в літературі й мистецтві.  Традиційні образи українського і зарубіжного фольклору. Особливості зображення одного й того самого образу в різних видах мистецтва.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit

Урок №3: Поняття про міф. Основні тематичні групи міфів. Відображення єдності людини й природи в міфах різних народів. Популярні міфологічні образи, сюжети, мотиви різних народів.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit

Урок №4: Грецькі міфи. Міф про Прометея. Велич подвигу Прометея, його самопожертва заради людей. Уславлення цивілізації.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit

Урок №5: Міфи про Геракла. Поетизація в образі Геракла могутності й мужності, що покликані на боротьбу зі злом. Поглиблення поняття про образ (міфологічний образ.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit

Урок №6: Пояснення природних циклів у міфі «Деметра і Персефона». Зображення одвічної мрії людства про крила в міфі «Дедал і Ікар».

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit

Урок №7: Зображення сили кохання у грецьких міфах «Орфей і Евридіка», «Пігмаліон і Галатея».

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit

Урок №8: Індійські міфи. Творення. Про створення ночі. Про потоп. Про золоті часи.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit

Урок №9: Єгипетські міфи. Ра та Апоп. Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit

Жовтень

Всього: 6 уроків

Урок №10: Байка як літературний жанр, її характерні ознаки. Езоп – засновник жанру байки.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit

Урок №11: Езоп «Лисиця і виноград», «Вовк і Ягня», «Крук і Лисиця», «Мурашки і Цикада». “Поєднання конкретного і загального в байках Езопа.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit

Урок №12: Езоп «Лисиця і виноград», «Вовк і Ягня», «Крук і Лисиця», «Мурашки і Цикада».  Втілення людських якостей в алегоричних образах. Мораль байок Езопа.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit

Урок №13: І. Крилов. «Квартет», «Бабка і Муравель», «Вовк і Ягня». Моральні проблеми в байках Крилова.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit

Урок №14: Іван Андрійович Крилов (1769-1844). “Квартет”, “Бабка й Муравель”, “Вовк і Ягня”. Яскравість алегоричних образів.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit

Урок №15: І.А. Крилов – великий байкар.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit

Листопад

Всього: 6 уроків

Урок №16: Роберт Льюїс Стівенсон (1850-1894) – класик пригодницької літератури.  Роман «Острів скарбів».

Урок №17: Особливості розвитку пригодницького сюжету у творі Р.Л. Стівенсона «Острів скарбів».

Урок №18: Образ Джима Хокінса і його товариші.

Урок №19: Пірат Сільвер та інші. Моральні цінності та їх висвітлення у романі «Острів скарбів».

Урок №20: Позакласне читання. Жюль Верн «П’ятнадцятирічний капітан».

Урок №21: Чарльз Діккенс (1812-1870) Повість «Різдвяна пісня у прозі».  Сюжет і композиція повістір.