2020/2021 навчальний рік (ІІ семестр)https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1


Зарубіжна література

 

Січень – лютий

Всього- 12 уроків

Урок № 29. Тема кохання. Образи Оксани і Вакули в творі М.Голголя «Ніч перед Різдвом» https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1

Урок № 30. Роль фантастики та елементи фольклору в повісті М.Гоголя «Ніч перед Різдвом»

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1

Урок № 31. Джек Лондон. «Жага до життя». Проблеми життя і смерті, дружби й зрадництва у творі.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1

Урок № 32. Характеристика героїв оповідання Дж. Лондона «Жага до життя».     

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1

Урок № 33. Описи природи в оповіданні Лондона «Жага до життя», їх роль у тексті. Значення назви оповідання.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1
 Урок № 34. Анна Ґавальда (нар. 1970).  Теми школи, родини, життєвого покликання особистості. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1

Урок № 35. Ґрегуар Дюбоск на шляху дорослішання (болісне переживання самотності й нерозуміння з боку інших, пошук власної духовної сутності та улюбленої справи).

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1

Урок № 36. Складні випробування та їх роль у формуванні характеру підлітка. Образ дідуся Леона як моральний приклад і опора для хлопця. Відкритий фінал повісті.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1

Урок № 37. Образ Максима Яценка, твердість його переконань, увага й повага до інших.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1

Урок № 38. Ульф Старк (1944-2017). «Чи вмієш ти свистати, Юганно?». Проблеми самотності (дітей і дорослих), ставлення до літніх людей у творі.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1

Урок № 39. Світ добра, людяності, милосердя, який герої творять власноруч.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1

Урок № 40. Сенс назви твору. Значення символів (шовкова хустка, краватка, повітряний змій та ін.).

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1

Березень

Всього- 9 уроків

Урок № 41 Мацуо Басьо. Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. Лаконізм форми та широта художнього змісту хайку. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1
Урок  42. Мацу Басьо. Хайку.Зображення станів природи в ліриці  поета.    https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1
Урок № 43. Роберт Бернс «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші Р. Бернса. Антитеза.
Урок №44. Генрі Лонгфелло (1807-1882). “Пісня про Гайавату” (1 розділ за вибором учителя). https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1
Урок №45. Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі “Пісня про Гайавату”. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1
Урок №46. Елементи фольклору у поемі “Пісня про Гайавату” (пісні, казки, легенди та ін.). Образ Гайавати. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1
Урок №47. Г.Лонгфелло.”Пісня про Гайавату”. Ідеї миру, національного єднання,служіння народові. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1
Урок №48. Контрольна робота №5 за темою «Поетичне світу»(тестові завдання). https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1
Урок №49. Р.Д.Бредбері.”Усмішка”. Тривога за руйнування духовних цінностей. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1

Квітень

Всього- 6 уроків

Урок № 50.  Роберт Шеклі. “Запах думки”. Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини й людства. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1
Урок № 51.  Роберт Шеклі. “Запах думки”.  Духовне і фізичне випробування Кліві. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1
Урок № 52.  Роберт Шеклі. “Запах думки”. Утвердження людської думки в оповіданні. Гуманістичний зміст твору. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1
Урок № 53.  Астрід Анна Емілія Ліндгрен. “Міо, мій Міо”. Основні відомості про письменницю. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1
Урок № 54. Образи головних героїв роману А. Ліндгрен. “Міо, мій Міо”. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1
Урок № 55.  Моральні цінності, перемога добра над злом у романі “Міо, мій Міо”.

Травень 

Всього- 8

уроків

Урок № 56. М.А.Г. Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Фантастична країна Усландія та її мешканці https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1
Урок № 57. М.А.Г. Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Моральні цінності, що стверджуються у дружбі https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1
Урок № 58. ПЧ (3).К. Нестлінгер «Конрад, або Дитина з бляшанки». Надзвичайність образу Конрада https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1
Урок № 59. ПЧ (4).К. Нестлінгер «Конрад, або Дитина з бляшанки». Конрад і його становлення в світі https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1
Урок № 60. Контрольна робота № 6. «Образ майбутнього в літературі. Сучасна література…» https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1
Урок № 61. Повторення вивченого з теорії літератури https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1
Урок № 62. Повторення вивченого з теорії літератури https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1
Урок № 63. Підсумковий урок https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/6clas/zarlit1