І семестрhttps://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya

Біологія

Вересень

Всього – 8 уроків

Урок № 1. Біосоцальна природа людини. Науки, що вивчають людину. Методи дослідження організму людини.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya

Урок № 2. Значення знань про людину для збереження її здоров’я.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya

Урок № 3. Організм людини як біологічна система. Різноманітність клітин організму людини.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya

Урок № 4. Тканини Органи. Фізіологічні системи.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya

Урок № 5. Особливості будови організму тварин (нервова система тварин, подразливість) (повторення) Поняття про механізми регуляції. Нервова регуляція. Нейрон.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya

Урок № 6. Особливості поведінки тварин (відроджена і набута поведінка)  (повторення). Рефлекс. Рефлекторна дуга.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya

Урок № 7. Особливості поведінки тварин (форми поведінки тварин) (повторення). Гуморальна регуляція. Поняття про гормони.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya

Урок № 8. Тварини і середовища існування(повторення). Імунна регуляція.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya

Жовтень

Всього – 6 уроків

Урок №9. Значення опорно-рухової системи, її будова та функції. Кістки, хрящі.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya

Урок № 10. Огляд будови скелета. З’єднання кісток.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya
Урок №11. Огляд будови скелета. З’єднання кісток. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya

Урок №12. Функції і будова скелетних м’язів.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya
Урок №13. Робота м’язів. Втома м’язів Основні групи скелетних м’язів. Лабораторні дослідження розвитку втоми при статичному і динамічному навантаженні;впливу ритму і навантаження на розвиток втоми. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya

Урок №14. Розвиток опорно-рухової системи людини з віком.  Надання першої допомоги при ушкодженнях опорно-рухової системи. Профілактика порушень опорно-рухової системи.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya

Листопад
Всього – 5 уроків

Урок №15. Тема «Травлення». Травлення людини. Огляд будови травної системи.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya

Урок № 16. Травлення в ротовій порожнині.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya
Урок №17. Травлення в шлунку. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya

Урок №18.  Травлення в кишечнику.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya
Урок №19. Регуляція травлення. Харчові розлади. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya

Грудень
Всього – 8 уроків

Урок № 20. Значення дихання. Система органів дихання.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya

Урок № 21. Газообмін у легенях і тканинах.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya
Урок № 22. Дихальні рухи. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya

Урок № 23.  Профілактика захворювань дихальної системи.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya
Урок № 24. Внутрішнє середовище організму. Поняття про гомеостаз. Кров, ії склад та функції. Лімфа. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya
Урок № 25. Кров, ії склад та функції. Лабораторна робота № 1. Мікроскопічна будова крові людини. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya
Урок № 26. Зсідання крові. Групи крові та переливання крові. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya
Урок № 27. Імунна система. Імунітет. Специфічний і неспецифічний імунітет. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya