2020/2021 навчальний рікhttps://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya

Біологія

Вересень

Всього – 8 уроків

Урок № 1.Біосоцальна природа людини. Науки, що вивчають людину. Методи дослідження організму людини

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya

Урок № 2. Значення знань про людину для збереження її здоров’я

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya

Урок № 3. Організм людини як біологічна система. Різноманітність клітин організму людини

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya

Урок № 4. Тканини Органи. Фізіологічні системи

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya

Урок № 5.Особливості будови організму тварин (нервова система тварин, подразливість) (повторення) Поняття про механізми регуляції. Нервова регуляція. Нейрон

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya

Урок № 6.Особливості поведінки тварин (відроджена і набута поведінка)  (повторення). Рефлекс. Рефлекторна дуга

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya

Урок № 7.Особливості поведінки тварин (форми поведінки тварин) (повторення). Гуморальна регуляція. Поняття про гормони.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya

Урок № 8.Тварини і середовища існування(повторення). Імунна регуляція

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/biologiya
Жовтень

Всього – 6 уроків

Урок №9. Значення опорно-рухової системи, її будова та функції. Кістки, хрящі

Урок № 10. Огляд будови скелета. З’єднання кісток

Урок №11. Огляд будови скелета З’єднання кісток.

Урок №12. Функції і будова скелетних м’язів

Урок №13. Робота м’язів. Втома м’язів Основні групи скелетних м’язів. Лабораторні дослідження розвитку втоми при статичному і динамічному навантаженні;впливу ритму і навантаження на розвиток втоми.

Урок №14 Розвиток опорно-рухової системи людини з віком.  Надання першої допомоги при ушкодженнях опорно-рухової системи. Профілактика порушень опорно-рухової системи.