ІІ семестрhttps://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1

Географія

 

Січень – лютий

Всього -12 уроків

Урок № 26. Різноманітність рослинності. Рослинні ресурси. Рослинність своєї місцевості. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1

Урок № 27. Різноманітність тваринного світу. Тваринні ресурси. Тваринний світ своєї місцевості.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1

Урок №  28. Ландшафт як просторово-цілісна система.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1

Урок №  29. Рівнинні ландшафти. Зона мішаних та широколистяних лісів.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1

Урок №  30. Лісостепова  зона.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1

Урок №  31. Степова зона.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1

Урок № 32. Практична робота № 9. Складання порівняльної характеристики природних зон України (за вибором).

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1

Урок № 33. Гірські ландшафти України. Українські Карпати.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1

Урок № 34. Кримські гори.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1

Урок № 35. Природні умови та ресурси Чорного та Азовського морів.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1

Урок № 36. Використання природно-ресурсного потенціалу України.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1

Урок № 37. Природно-заповідний фонд України. Практична робота № 10. Позначення на контурній карті об’єктів природно-заповідного фонду України.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1

Лютий – березень

Всього -10 уроків

Урок №38. Моніторинг навколишнього середовища. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1

Урок №39. Кількість населення в світі та в Україні . Практична робота №11 «Обчислення показників природного та мехінічного руху населення в різних  регіонах України.(початок)

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1

Урок №40. Статево-віковий склад населення світу і України Практчна робота №12 «Аналіз статево – вікових пірамід України  та окремих країх світу.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1

Урок №41. Мехінічний рух населення . Українська діаспора . Практична робота №11 «Обчислення показників природного та мехінічного руху населення в різних  регіонах України. (закінчення)

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1

Урок № 42. Розселення.  Густота  населення.                      

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1

Урок № 43.  Міські  і  сільські  населені  пункти.  Критерії  їх  розмежування.  Класифікація  міст.                             

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1

Урок № 44. Урбанізація.  Міські  агломерації.  Мегаполіси.                             

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1

Урок №45. Етнічний склад населення. Етноси. Найпоширеніші мовні сім’ї. Однонаціональні і багатонаціональні країни.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1

Урок №46. Національний склад населення України: особливості та регіональні відмінності. Національні меншини та етнічні групи, основні райони їх розселення.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1

Урок №47. Релігійний склад населення. Релігія як явище культури. Світові релігії. Найпоширеніші релігійні конфесії в Україні.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1

Квітень

Всього –

5 уроків

Урок № 48  Трудові ресурси. Економічно активне населення https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1
Урок № 49 Зайнятість населення. Проблеми зайнятості населення https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1
Урок № 50 Одеський область. Географічне положення. Історія формування https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1
Урок № 51 Природа Одеської області https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1

Урок № 52 Населення Одеської області

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1

Травень

Всього –

8 уроків

Урок № 53.  Ресурси Одеської області. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1
Урок № 54. Забруднення довкілля. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1
Урок № 55. Охорона природи . Об’єкти природно-заповідного фонду. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1
Урок № 56. Дослідження  8. (екскурсія)  Ознайомлення з об’єктами природи своєї місцевості. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1
Урок № 57. Повторення. Топографічні карти і орієнтування на місцевості. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1
Урок № 58. Повторення. Геоморфологічна будова і рельєф. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1
Урок № 59. Повторення. Клімат України. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1
Урок № 60. Повторення. Природні зони України. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/geografiya1