2020/2021 навчальний рікhttps://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info

Інформатика

Вересень

Всього – 8 уроків

Урок № 1. Розв’язування компетентнісних задач за допомогою навчального середовища виконання алгоритмів

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info

Урок № 2. Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info

Урок № 3.Двійкове кодування. Інструктаж з БЖД. Практична робота № 1. Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info

Урок № 4. Архітектура комп’ютера. Зовнішні та внутрішні запам’ятовуючі пристрої

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info

Урок № 5. Пристрої введення та виведення даних

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info

Урок № 6. Історія засобів реалізації інформаційних процесів. Види сучасних комп’ютерів

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info

Урок № 7. Інструктаж з БЖД. Практична робота № 2. Конфігурація комп’ютера під потребу

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info

Урок № 8. Підсумковий урок №1 з теми «Кодування даних та апаратне забезпечення»

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info

Жовтень

Всього – 8 уроків

 Урок №9. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info

Урок №10. Структура документа.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info

Урок  №11. Розділи. Колонтитули. Посилання.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info

Урок  №12. Автоматизоване створення змісту та покажчиків

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info

Урок №13. Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info

Урок №14. Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Синхронізація даних. Організація та планування колективної діяльності.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info

Урок №15.  Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо). Опитування з використанням онлайн-форм.

Урок №16. Створення і використання спільних електронних закладок. Канали новин.