ІІ семестрhttps://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info1

Інформатика

 

Січень – лютий

Всього -12 уроків

Урок № 29. Сучасні мови програмування. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info1

Урок № 30. Поняття об’єкту, його властивостей та методів.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info1

Урок № 31. Знайомство з середовищем програмування.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info1

Урок №32. Поняття форми. Створення найпростішого проекту. 

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info1

Урок №33.  Елемент керування «кнопка».

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info1

Урок №34. Елемент керування  «напис».

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info1

Урок №35. Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info1

Урок №36. Величини та їх властивості. Прості типи величин. Величини числового типу та операції над ними.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info1

Урок №37. Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info1

Урок №38. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info1

Урок №39. Цикл з лічильником. Складання алгоритмів для опрацювання величин. 

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info1

Урок №40.  Цикл з передумовою. Складання алгоритмів для опрацювання величин.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info1

Березень

Всього -5 уроків

Урок № 41. Логічні типи даних. Дії з даними логічного типу. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info1
Урок № 42. Логічні оператори and, or, not. Розгалуження в мові Phyton. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info1
Урок № 43. Практична робота №10.  Складання та виконання лінійних алгоритмів для опрацювання величин. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info1

Урок № 44. Цикли мовою Phyton. Цикл While.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info1

Урок № 45. Цикли мовою Phyton. Цикл for.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info1

Квітень

Всього –

5 уроків

Урок №46. Створення гри “Морський бій” у програмі Python 1 урок. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info1
Урок №47. Гра “Морський бій”, 2 урок. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info1
Урок №48. Гра “Морський бій”, 3 урок. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info1

Урок №49. Гра “Морський бій”, 4 урок.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info1

Травень

Всього– 8 

 уроків

Урок № 50. Розв’язування компетентнісних задач. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info1
Урок № 51. Розв’язування компетентнісних задач. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info1
Урок № 52. Розв’язування компетентнісних задач. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info1
Урок № 53. Розв’язування компетентнісних задач. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info1
Урок № 54. Вибір теми проекту. Його планування. Добір ресурсів. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info1
Урок № 55. Оформлення матеріалів про виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної  галузі. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info1
Урок № 56. Захист проекту. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info1
Урок № 57. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/info1