ІІ семестр

Інформатика

 

Січень – лютий

Всього -12 уроків

Урок № 29. Сучасні мови програмування.

Урок № 30. Поняття об’єкту, його властивостей та методів.

Урок № 31. Знайомство з середовищем програмування.

Урок №32. Поняття форми. Створення найпростішого проекту. 

Урок №33.  Елемент керування «кнопка».

Урок №34. Елемент керування  «напис».

Урок №35. Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список.

Урок №36. Величини та їх властивості. Прості типи величин. Величини числового типу та операції над ними.

Урок №37. Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування.

Урок №38. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин.

Урок №39. Цикл з лічильником. Складання алгоритмів для опрацювання величин. 

Урок №40.  Цикл з передумовою. Складання алгоритмів для опрацювання величин.

Березень

Всього -5 уроків

Урок № 41. Логічні типи даних. Дії з даними логічного типу.
Урок № 42. Логічні оператори and, or, not. Розгалуження в мові Phyton.
Урок № 43. Практична робота №10.  Складання та виконання лінійних алгоритмів для опрацювання величин.

Урок № 44. Цикли мовою Phyton. Цикл While.

Урок № 45. Цикли мовою Phyton. Цикл for.

Квітень

Всього –

5 уроків

Урок №46. Створення гри “Морський бій” у програмі Python 1 урок.
Урок №47. Гра “Морський бій”, 2 урок.
Урок №48. Гра “Морський бій”, 3 урок.

Урок №49. Гра “Морський бій”, 4 урок.

Травень

Всього– 8 

 уроків

Урок № 50. Розв’язування компетентнісних задач.
Урок № 51. Розв’язування компетентнісних задач.
Урок № 52. Розв’язування компетентнісних задач.
Урок № 53. Розв’язування компетентнісних задач.
Урок № 54. Вибір теми проекту. Його планування. Добір ресурсів.
Урок № 55. Оформлення матеріалів про виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної  галузі.
Урок № 56. Захист проекту.
Урок № 57. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.