Січень – лютий
Всього -12 уроків
|
Урок № 28. Із сучасної української поезії кінця ХХ – початку ХХІ ст. (на вибір). Розмаїття сучасної лірики. Глибоке бачення поетами-сучасниками проблем української мови, національної культури; прагненнями зазирнути у світ душі звичайної людини, осмислити її призначення та сенс життя. В. Герасим’юк («Чоловічий танець») |
 |
|
Урок №29. І. Малкович («З янголом на плечі», «З нічних молитов») |
 |
|
Урок №30. Г. Кирпа («Мій ангел такий маленький…», «Коли до вас темної ночі…»). Поєднання в поезіях глибинної історичності бачення світу із відчуттям сучасної присутності в ньому. |
 |
|
Урок № 31. А. Мойсієнко («Жовтень жовті жолуді») |
 |
|
Урок № 32. І. Павлюк («Дівчинка»,«Вертатись пізно», «Асоціації») |
 |
|
Урок № 33. Іван КАРПЕНКО-КАРИЙ Короткі відомості про життя і творчість видатного українського драматурга. Трагікомедія «Сто тисяч» – класичний взірець українського «театру корифеїв». ТЛ: драматичний твір (поглиблено),комедія, трагікомедія. |
 |
|
Урок № 34. Проблема влади грошей, бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи. Засоби сатиричного змалювання. |
 |
|
Урок № 35. Засоби сатиричного змалювання образу Герасима Калитки. Інші образи твору. |
 |
|
Урок № 36. Михайло КОЦЮБИНСЬКИЙ. «Дорогою ціною». Коротко про письменника. Пригодницький, романтичний сюжет повісті. Композиційні особливості твору. |
 |
|
Урок № 37. Вічний тип шукача правди. Втеча Остапа й Соломії з кріпацької неволі– протест проти будь-якого насильства над людиною. Проблема волі людини та можливостей її здобуття. |
 |
|
Урок № 38. Кохання Остапа й Соломії як центральний мотив у творі. Його непереможна сила, що рухає вчинками, поведінкою, вибором героїв. Романтичність, мужність і сила волі української жінки Соломії. |
 |
|
Урок № 39. Час і вічність у повісті, символічні образи. |
 |