2020/2021 навчальний рікhttps://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/zarublit

Зарубіжна література

Вересень

Всього – 8 уроків

Урок № 1.Література  і культура. Роди літератури,їхні характерні ознаки

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/zarublit

Урок № 2. Літературний процес. Основні літературні епохи, напрями, течії, специфіка їхнього розвитку в різних країнах

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/zarublit

Урок № 3.Загальнокультурне значення священних книг народів світу, найвідоміші з них. Веди як пам’ятка індоєвропейської словесності ІІ-І тис. до н.е.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/zarublit

Урок № 4.Біблія як основа двох релігій- юдейської і християнської. Зв’язок Біблії з історією і міфологією. Структура Біблії, її складники

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/zarublit

Урок № 5. Новела, як літературний жанр. (повторення).

Біблія як пам̓ ятка світової культури

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/zarublit

Урок № 6. Детектив як жанр літератури (повторення). Антична література – вихідна основа європейських літератур

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/zarublit

Урок № 7. ТЛ: термін «психологічний портрет» (повторення). Гомер «Іліада». Поняття про епічну поему. Головні герої

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/zarublit

Урок № 8.ТЛ: художній образ в літературі (повторення). Образи Ахіла і Гектора, порівняльна характеристика

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/8clas/zarublit

Жовтень

Всього – 6 уроків

Урок № 9.   Поняття про античність. Основні етапи, роди і жанри античної літератури. Давньогрецька міфологія» гомерівського епосу. «Іліада» (огляд)

Урок № 10. Міфи троянського циклу. Відображення історичних подій у міфах троянського циклу

Урок № 11. Гомер та його значення в історії розвитку європейських літератур. Міфологічна основа

Урок №12. Античність, її хронологічні межі. Основні етапи, роди і жанри античної літератури. Специфіка розвитку літератури в Давній Греції і Давньому Римі. Концепція людини в античній літературі

Урок № 13. Міфи Троянського циклу. Троя. Парис викрадає Єлену. Облога Трої. Смерть Ахілла. Троянський кінь

Урок №14. Гомер. “Іліада” (огляд). Двобій Ахілла і Гектора” (пісня 22, вірші 140 – 410), “Пріам у Ахілла” (пісня 24, вірші 470 – 670). Гомер та його значення в історії розвитку європейських літератур