Січень – лютий
Всього -12 уроків
|
Урок № 24. Епоха Відродження (Ренесансу) в Європі. Гуманізм. Культ античності. Характерні риси ренесансної культури і літератури. |
 |
|
Урок № 25. Франческо Петрарка (1304–1374). Сонети № 61, 132. Історія кохання в сонетах Ф. Петрарки. Образ ліричного героя та героїні. Втілення гуманістичних ідеалів у поезії митця.
|
|
|
Урок № 26. Вільям Шекспір (1564–1616). Сонет №66. Виняткова роль В.Шекспіра в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва.
|
 |
|
Урок № 27. Вільям Шекспір. Сонети № 116,130. Основні теми сонетів В. Шекспіра – кохання до Смаглявої леді, дружба. Відображення внутрішнього світу ренесансної людини (описи природи, змалювання сили почуттів та ін.). Художні особливості сонетів В. Шекспіра.
|
 |
|
Урок № 28. Трагедія «Ромео і Джульєтта» В.Шекспіра. Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів.
|
 |
|
Урок № 29. Трагедія «Ромео і Джульєтта» В.Шекспіра. Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість (зміни в характерах головних героїв, їхня еволюція). ТЛ: вічний образ.
|
 |
|
Урок № 30. Трагедія «Ромео і Джульєтта» В.Шекспіра.Трактування фіналу. Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра, її популярність серед різних поколінь. УС Видатні українські перекладачі творів Ренесансу. Вершини українського сонету.
|
 |
|
Урок № 31. Мігель де Сервантес Сааведра (1547–1616). «Дон Кіхот» (I частина). Історія створення роману, його зв’язок із лицарськими романами, пародійний характер. ТЛ. Поглиблення поняття про роман, вічний образ.
|
 |
|
Урок № 32. Мігель де Сервантес Сааведра «Дон Кіхот» (I частина). Особливості сюжету і композиції твору.
|
 |
|
Урок № 33. Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота і буденної дійсності, неможливості реалізації ідеалів героя.
|
 |
|
Урок № 34. Мігель де Сервантес Сааведра «Дон Кіхот» (I частина). Дон Кіхот і Санчо Панса – парні образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. «Донкіхотство».
|
 |
|
Урок № 35. Мігель де Сервантес Сааведра «Дон Кіхот» (I частина). Синтез різних жанрових ознак у романі (героїчного епосу, лицарського, авантюрно-пригодницького, філософського роману, пародії).
|
 |