ІІ семестрhttps://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1

Біологія

 

Січень –  лютий

Всього- 7 уроків

Урок №31. Мутації: види мутацій, причини та наслідки мутацій. Лабораторне дослідження № 3. Дослідження мінливості в рослин та тварин. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1

Урок №32.  Практична робота № 3. Складання схем схрещування.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1

Урок №33. Спадкові захворювання людини. Генетичне консультування. Проект. Складання власного родоводу за певними ознаками.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1

Урок №34. Популяція живих організмів та їх основні характеристики. 

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1

Урок №35.  Еволюційні фактори. Механізми первинних еволюційних змін.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1

Урок №36.  Механізми видоутворення.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1

Урок №37.  Основи еволюційної філогенії та систематики. Розвиток еволюційних поглядів. Теорія Ч.Дарвіна.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1

Березень

Всього – 9

уроків

Урок №38. Роль палеонтології, молекулярної генетики в обгрунтуванні теорії еволюції.

Форми життя: віруси. Огляд основних еукаріотичних таксонів.

 

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1

Урок №39. Еволюція людини. Етапи еволюції людини.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1

Урок №40. Основні групи організмів: бактерії, археї, еукаріоти. Неклітинні.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1

Урок №41. Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1

Урок №42. Надорганізмові біологічні системи.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1

Урок №43. Екосистема. Різноманітність екосистем.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1

Урок № 44. Харчові зв’язки, потоки енергії та коло обіг речовин в екосистемах.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1

Урок № 45. Біотичні, абіотичні та антропічні (антропогенні, техногенні) фактори.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1

Урок № 46. Стабільність екосистем та причини її порушення.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1

Квітень

Всього – 8

уроків

Урок № 47 Функціонування екосистем

 

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1

Урок № 48 Середовище існування організмів: наземно-повітряне та водне

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1

Урок № 49 Середовище існування організмів: грунтове та гостальне

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1

Урок № 50 Біосфера як цілісна система

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1

Урок № 51  Біосфера та її збереження

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1

Урок № 52  Поняття про селекцію

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1

Урок № 53   Методи селекції

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1

Урок № 54  Біотехнологія

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1

Травень

Всього – 8

уроків

Урок № 55. Біосфера як цілісна система. Захист і збереження біосфери, основні заходи щодо охорони навколишнього середовища

 

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1
Урок № 56. Поняття про селекцію. Введення в культуру рослин. Методи селекції рослин https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1
Урок № 57. Одомашнення тварин. Методи селекції тварин https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1
Урок № 58. Огляд традиційних біотехнологій https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1
Урок № 59. Основи генетичної та клітинної інженерії. Роль генетичної інженерії в сучасних біотехнологіях і медицині https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1
Урок № 60. Генетично-модифіковані організми https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1
Урок № 61. Узагальнення. Основні загальні властивості живих систем https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/biologiya1
Урок № 62. Повторення та узагальнення вивченого за рік