І семестрhttps://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/himiya

Хімія

Вересень

Всього –8 уроків

Урок 1. Повторення. Первинний інструктаж з техніки безпеки  Склад  і  назви  основних  класів  неорганічних  сполук.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/himiya

Урок 2. Повторення.  Хімічні  властивості  основних  класів  неорганічних  сполук.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/himiya

Урок 3. Повторення.  Хімічні  властивості  основних  класів  неорганічних  сполук.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/himiya

Урок 4. Повторення. Хімічний  зв’язок і будова  речовини.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/himiyahttps://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/himiya

Урок 5.  Розчини. Дисперсні системи. Класифікація розчинів.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/himiya

Урок 6. Розчинність речовин. Процес розчинення.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/himiya

Урок 7. Електролітична дисоціація.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/himiya

Урок 8. Реакція йонного обміну між розчинами електролітів.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/himiya

Жовтень

Всього – 6  уроків

Урок 9.  Реакції  обміну  між  розчинами  електролітів, умови  їх  перебігу.

Урок 10.  Виявлення  в  розчинах ОН  іонов, Н іонов,  хлорид,  бромід,  йодид,  сульфат  ортофосфат , карбонат  іонів. Якісні  реакції.

Урок 11. Реакції обміну між розчинами електролітів, умови їх перебігу.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/himiya
Урок 12. Йонні рівняння. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/himiya

Урок 13. Йонні рівняння, виявлення йонів у розчинах. Поняття якісних реакцій.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/himiya

Урок 14. Практична робота №1. Реакції йонного обміну в розчинах.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/himiya

Листопад
Всього – 5 уроків

Урок 15. Практична робота №2. Розв’язування експериментальних  задач.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/himiya

Урок 16. Класифікація хімічних реакцій за кількістю і складом реагентів та продуктів реакцій: реакції сполучення, розкладу, заміщення, обміну.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/himiya

Урок 17. Ступінь окиснення. Визначення ступеня окиснення елемента за хімічною формулою сполуки.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/himiya

Урок 18. Складання формули сполуки за відомими ступенями окиснення елементів.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/himiya

Урок 19. Окисно-відновні реакції. Процеси окиснення, відновлення, окисники, відновники.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/himiya

Грудень
Всього – 8 уроків

Урок № 20. Складання рівнянь окисно-відновних реакцій. Значення окисно-відновних реакцій.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/himiyahttps://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/himiya

Урок № 21. Екзотеричні  й ендотермічні реакції. Термохімічні рівняння.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/himiya

Урок №22. Оборотні та необоротні реакції.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/himiya

Урок  №23. Швидкість хімічної реакції. Залежність швидкості хімічної реакції від різних чинників.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/himiya

Урок  №24. Практична робота. Вплив різних чинників на швидкість хімічної реакції.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/himiya

Урок №25. Тема. Початкові поняття про органічні сполуки. Органічна хімія. Особливості органічних сполук. Елементи-органогени.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/himiya

Урок №26. Тема 3. Початкові поняття про органічні сполуки.Органічна хімія. Особливості органічних сполук. Елементи-органогени.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/himiya

Урок №27. Вуглеводні. Метан як представник насичених вуглеводів. Будова молекули. Фізичні властивості.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/himiya

Урок №28. Гомологія. Гомологи метану – алкани, їхні молекулярні та структурні формули й назви. Фізичні властивості насичених вуглеводнів.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/himiya