ІІ семестрhttps://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1

Історія України

 

Січень – лютий

Всього- 9 уроків

Урок №28. Українське питання в контексті міжнародних відносин. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1

Урок №29.  Ліквідація кріпацтва та реформи 1860-1870 рр.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1

Урок №30. Модернізація промисловості й сільського господарства.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1

Урок №31.  Зміни в соціальній структурі суспільства.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1

Урок №32.  Громадянський рух 1860-1890 рр.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1

Урок №33.  Валуєвський циркуляр і Емський указ. Практична робота. Аналіз політики Російської імперії в Україні.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1

Урок №34.  Братство тарасівців

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1

Урок №35. Національне відродження кримських татар

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1

Урок №36. Урок контролю за темою « Українські землі у складі Російської імперії в 19 ст.»

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1

Лютий-березень

Всього-8 уроків

Урок №37 Соціально-економічний розвиток західноукраїнських регіонів в другій половині 19 століття.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1

Урок №38 Суспільно- політичний розвиток у 60-70-хрр. В західноукраїнських землях 

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1

Урок №39 Діяльність галицьких народовців

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1

Урок № 40 Радикальний рух у Галичині. Утворення політичних партій» 

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1

Урок № 41 Практична робота. Трудова міграція українців із терен Австро-Угорщини

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1

Урок № 42 Особливості соціально-економічного розвитку українських земель на початку ХХ століття

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1

Урок №43 Політизація та радикалізація Українського національного руху

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1

Урок №44 Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини. Практичне заняття №6

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1

Квітень

Всього-6 уроків 

Урок № 45 Події революція 1905-1907 рр. в Україні.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1

Урок № 46 Суспільно-політичне становище в Наддніпрянській Україні 1907 -1914 рр.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1

Урок № 47 Економічне та суспільно-політичне життя західноукраїнських земель  у складі Австро – Угорської імперії.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1

Урок № 48 Піднесення українського національного руху.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1

Урок № 49 Практичне заняття. Проаналізувати програмні документи товариства «Просвіта»/«Сокіл»/«Січ» та укласти уявний план діяльності його міського (сільського, гімназійного) осередку в Галичині на початку ХХ ст.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1

Урок № 50 Розділ 7. Освіта, наука, вплив процесів модернізації на суспільне та повсякденне життя. 1 частина.

Освіта, наука, вплив процесів модернізації на суспільне та повсякденне життя. 2 частина.

 

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1

Травень

Всього-6 уроків 

Урок № 51. Розвиток освіти та науки

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1

Урок № 52. Українська література, театр, музика в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1
Урок № 53. Українське образотворче мистецтво та архітектура https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1

Урок № 54. Практичне заняття. Традиції та побут української сім’ї

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1
Урок № 55. Наш край в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1
Урок № 56. Узагальнення з тем «Захід-ноукраїнські землі у складі Австро – Угорської імперії на початку ХХ ст.». «Культура України в середині ХІХ – на початку ХХ ст.» https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/9clas/istoriya1