Січень – лютий
Всього- 12 уроків
|
Урок №27. П. Гулак-Артемовський. Балада «Рибалка». Вічна тема кохання. Засоби романтичного зображення. |
 |
|
Урок №28. Є. Гребінка. Вірш «Човен». Образ небезпечної морської плавби як уособлення життєвого шляху людини.
|
 |
|
Урок №29. Творчість М. Гоголя, уродженця України. Вираження глибини національного духу у творах прозаїка та драматурга.
|
 |
|
Урок №30. М. Гоголь. Повість «Тарас Бульба». Внутрішній епічний розмах твору; піднесено – героїчний образ головного героя.
|
 |
|
Урок №31. М. Гоголь. Повість «Тарас Бульба». Колізія морального й національно-культурного вибору в образах синів Тараса.
|
 |
|
Урок №32. Геніальний поет, мислитель, пророк національного відродження в Україні. Рання творчість Т.Г. Шевченка. Перші поетичні твори баладного та елегійного жанрів «Причинна», «Думи мої…».
|
 |
|
Урок №33. Т.Г.Шевченко, оглядове вивчення історичної теми у творчості Кобзаря. «Іван Підкова», «Тарасова ніч», «Гайдамаки».
|
 |
|
Урок №34. Т.Г.Шевченко, «До Основ’яненка». Вісь неперервності історичного часу.
|
 |
|
Урок №35. Т.Г.Шевченко. Національна проблема періоду «Трьох літ». Поема («комедія») «Сон» і тогочасна суспільно-політична дійсність.
|
 |
|
Урок №36. Т.Г.Шевченко «Кавказ». Пристрасний відгук на тогочасну загарбницьку імперську політику.
|
 |
|
Урок №37. Т.Г.Шевченко «І мертвим і живим». Продовження теми «землячків» у посиланні.
|
 |
|
Урок №38. Т.Г.Шевченко «І мертвим і живим..». Критичний перегляд національної історії задля перспективи її кращого майбутнього. Настроєві інтонації твору.
|
 |