Січень – лютий
Всього- 12 уроків
|
Урок №27. Поняття про реалізм та історію його формування. Характерні ознаки реалізму як літературного напряму. Взаємодія реалізму з іншими напрямами ХІХ століття. |
|
|
Урок №28. Оноре де Бальзак (1799-1850). «Гобсек». Основні віхи творчості та особливості світогляду письменника. «Людська комедія»: історія написання, художня структура, тематика і проблематика, образи. Повість «Гобсек» у структурі «Людської комедії». Сюжетно-композиційні особливості твору («Розповідь у розповіді»).
|
|
|
Урок №29. Багатогранність образу гобсека (як соціального типу доби, як філософа та ін.), засоби його створення (портрет, психологічна деталь, монолог, вчинки, філософське ставлення до життя та ін.)
|
|
|
Урок №30. Оноре де Бальзак «Батько Горіо». Тематика та проблеми твору.
|
|
|
Урок №31. Позакласне читання. Оноре де Бальзак «Батько Горіо». Система образів твору.
|
|
|
Урок №32. Контрольна робота. Контрольний твір на одну із запропонованих тем.
|
|
|
Урок №33. Оноре де Бальзак (1799–1850). «Гобсек». Основні віхи творчості та особливості світогляду письменника. «Людська комедія»: історія написання, художня структура, тематика і проблематика, образи.
|
|
|
Урок №34. Повість «Гобсек» у структурі «Людської комедії». Сюжетно-композиційні особливості твору («розповідь у розповіді»).
|
|
|
Урок №35. Багатогранність образу Гобсека (як соціального типу доби, як філософа та ін.), засоби його створення (портрет, психологічна деталь, монолог, вчинки, філософське ставлення до життя).
|
|
|
Урок №36. Дискусія «Гобсек – філософ чи скнара?» за повістю Оноре де Бальзака «Гобсек».
|
|
|
Урок №37. «Стара» і «нова драма». Зміни в драматургії кінця XIX – початку XX ст. «Нова драма», ібсенізм. Генрік Ібсен (1828–1906). «Ляльковий дім».
|
|
|
Урок №38. Роль Г. Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство. «Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма.
|
|