Одеські вчителі обговорювали питання наступності навчання дітей з особливими освітніми потребами
Семінар «Наступність навчання дітей з особливими освітніми потребами від початкової школи до середньої» відбувся на базі Одеської ЗОШ № 71.
Мета заходу: познайомити учасників із поняттями різноманітності, фізичної та психологічної особливості, що сприятиме р озвитку інклюзивного середовища в закладі загальної середньої освіти; показати наступність в роботі початкової та середньої школи з дітьми з особливими освітніми потребами; запропонувати ефективні шляхи формування інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами у школі, представити та популяризувати позитивний досвід впровадження інклюзивного навчання.
У ході діалогу було акцентовано увагу на основні аспекти інклюзивної освіти в Новій Українській Школі (НУШ).
Практичні психологи школи №71 познайомили присутніх з психофізичними особливостями в ранньому підлітковому віці.
До уваги учасників семінару було представлено фрагменти уроків (диференціація на уроках у 4-му інклюзивному класі).
Учасники семінару поділилися досвідом роботи щодо нетрадиційних методів подолання мовних порушень, навчання дітей з порушенням інтелекту, використання ефективних шляхів формування інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами в школі.