Щодо діяльності Національної дитячої гарячої лінії
Міністерство освіти і науки України повідомляє: “Під час пандемії COVID-19 життя мільйонів українських дітей тимчасово обмежується домівками та гаджетами, діти не знають, як самостійно розв’язати певні супутні небезпечні виклики. За інформацією громадської організації «Ла Страда – Україна» Національна дитяча гаряча лінія з початку запровадження в Україні карантину прийняла понад 4 тис. звернень від дітей, підлітків, а також запитів дорослих щодо дітей. Більшість звернень тісно пов’язані з поширенням пандемії COVID-19 та стосуються насильства і жорстокого поводження з дітьми у власних родинах (40% від загальної кількості звернень), проблем із психологічним здоров’ям дітей (20% від загальної кількості звернень), ризиків, з якими діти стикаються в Інтернеті (близько 20% від загальної кількості звернень) тощо.
Завдячуючи підтримці Міністерства освіти і науки України (лист від 22.04.2020 № 1/11-2912), Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні надало фінансову допомогу щодо збільшення робочого часу Національної дитячої гарячої лінії, діяльність якої забезпечує Громадська організація «Ла Страда – Україна». “
Для перегляду статистики звернень більш детально натисніть на картинку.
Національна дитяча гаряча лінія надає консультації в телефонному режимі у будні дні з 12.00 до 20.00 (цілодобово, анонімно, конфіденційно):
116 111 |
безкоштовно з мобільних телефонів | |
0 800 500 225 |
безкоштовно зі стаціонарних телефонів |
За цими телефонами усі учасники освітнього процесу можуть звертатися у скрутній ситуації до консультантів Національної дитячої гарячої лінії.