Щодо діяльності Національної дитячої гарячої лінії

Міністерство освіти і науки України повідомляє: “Під час пандемії COVID-19 життя мільйонів українських дітей тимчасово обмежується домівками та гаджетами, діти не знають, як самостійно розв’язати певні супутні небезпечні виклики. За інформацією громадської організації «Ла Страда – Україна» Національна дитяча гаряча лінія з початку запровадження в Україні карантину прийняла понад 4 тис. звернень від дітей, підлітків, а також запитів дорослих щодо дітей. Більшість звернень тісно пов’язані з поширенням пандемії COVID-19 та стосуються насильства і жорстокого поводження з дітьми у власних родинах (40% від загальної кількості звернень), проблем із психологічним здоров’ям дітей (20% від загальної кількості звернень), ризиків, з якими діти стикаються в Інтернеті (близько 20% від загальної кількості звернень) тощо.

Завдячуючи підтримці Міністерства освіти і науки України (лист від 22.04.2020 № 1/11-2912), Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні надало фінансову допомогу щодо збільшення робочого часу Національної дитячої гарячої лінії, діяльність якої забезпечує Громадська організація «Ла Страда – Україна». “

Для перегляду статистики звернень більш детально натисніть на картинку.
Щодо діяльності Національної дитячої гарячої лінії Щодо діяльності Національної дитячої гарячої лінії Щодо діяльності Національної дитячої гарячої лінії

Національна дитяча гаряча лінія надає консультації в телефонному режимі у будні дні з 12.00 до 20.00 (цілодобово, анонімно, конфіденційно):


Щодо діяльності Національної дитячої гарячої лінії

116 111

безкоштовно з мобільних телефонів
Щодо діяльності Національної дитячої гарячої лінії

0 800 500 225

безкоштовно зі стаціонарних телефонів

За цими телефонами усі учасники освітнього процесу можуть звертатися у скрутній ситуації до консультантів Національної дитячої гарячої лінії.

Share this post