Щодо конкурсного відбору на посаду керівника закладу

До 21 березня 2019 року проводиться прийом документів на  конкурсний відбір на посаду керівника закладу загальної середньої освіти комунальної власності територіальної громади міста Одеси Суворовського району:

  • Одеської загальноосвітньої школи № 23 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області.

Умови оплати праці: наказ Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005р. N 557 “Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ”, а також Інструкція про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затверджена наказом Міністерства освіти України від 15.04.93 N 102.

Кваліфікаційні вимоги до претендентів:

  • громадянство України,
  • володіння державною мовою;
  • вища освіта ступеня, не нижче магістра;
  • стаж педагогічної роботи не менше трьох років;
  • організаторські здібності;
  • фізичний і психічний стан осіб не повинен перешкоджати виконанню професійних обов’язків.

Порядок подання документів. Претенденти повинні подати наступні документи:

  • заяву;
  • особистий листок з обліку кадрів;
  • копію документів про освіту;
  • копію трудової книжки;
  • фотокартку розміром 3х4 см;
  • резюме – короткий опис анкетних даних, досвіду роботи, освіти, професійних навичок;
  • мотиваційний лист;
  • перспективний план розвитку закладу загальної середньої освіти.

З додатковою інформацію щодо проведення конкурсу можна ознайомитися у розділі “КАДРИ”. Перейдіть за за посиланням

Документи подаються до 21 березня 2019 року з 14.00  до 16.00  за адресою:  вул. Канатна, 134, відділ  організаційно-правової та кадрової роботи департаменту освіти та науки Одеської міської ради, 1 поверх, каб. 109,  тел. 776-01-43  або  725-35-93

Наказ департаменту освіти та науки Одеської міської ради від 21.02.2019 № 46 “Про оголошення проведення  конкурсного відбору на посаду керівника Одеської загальноосвітньої школи № 23  І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області” 

 

 

Share this post