Школа резерву керівних кадрів закладів освіти продовжує свою роботу

З 12 по 17 квітня 2018 року для слухачів Школи резерву керівних кадрів закладів освіти було проведено ряд семінарів.

12 квітня 2018 року для слухачів Школи резерву керівних кадрів закладів освіти на базі Одеської гімназії №5 Одеської міської ради Одеської області було проведено семінар-практикум : «Особливості організації методичної роботи: зміст, методи, форми» та «Особливості організаційної роботи колегіальних органів управління».

Майбутні управлінці ознайомилися з новою моделлю науково-методичного супроводу професійного зростання педагога. Адже для успішної реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» вкрай необхідне забезпечення стимулювання ініціативи і творчості вчителя до особистого і професійного зростання, створення нової системи підвищення кваліфікації вчителів і керівників шкіл.

У ході інтерактивної вправи майбутні керівники визначили позитивні фактори в організації методичної роботи та ті чинники, від яких треба відмовитися в подальшій діяльності.

Учасники семінару-практикуму «Особливості організаційної роботи колегіальних органів управління» обговорили питання щодо нової ролі педагогічної ради та самоврядних колегіальних органів – піклувальні, батьківські ради як органи, які впливають на прийняття стратегічних рішень, здійснюють контроль (насамперед, фінансовий) і оцінюють результати діяльності закладу та його керівника.

17 квітня 2018 року пройшов семінар-практикум «Підготовка презентації власного педагогічного досвіду» у сучасному освітньо-інформаційному просторі на базі Одеської загальноосвітньої школи №81 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області.

Слухачі Школи мали можливість ознайомитися з особливостями використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підготовки мультимедійної презентації власного педагогічного досвіду.

Наприкінці зустрічі було проведено контрольну роботу з питань оволодіння термінологією, основними положеннями, нормативно-правовими актами у галузі «Освіта» та вміння аналізувати, конструктивно розв’язувати проблемні ситуації в закладах освіти.

Share this post