Школа резерву продовжує свою роботу: ведення кадрової документації

Департамент освіти та науки Одеської міської ради інформує

Відповідно до Плану роботи Школи резерву 24 січня 2023 року було проведено семінар-практикум “Вимоги до ведення кадрової документації освітнього закладу” (для ознайомлення з рекомендаціями перейдіть за посиланням). 

З новими вимогами до ведення кадрової документації освітнього закладу слухачів Школи резерву керівних кадрів закладів освіти ознайомила консультант Комунальної установи «Одеський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Анаїт Арзуманян.

Слухачі Школи ознайомились із зразками наказів з кадрових питань, організацією контролю за їх виконанням, систематизацією та збереженням документів, правилами складання наказів про прийняття на роботу працівників, їх переведення, звільнення з роботи, надання відпусток, довантаження тощо.

Слухачі Школи детально ознайомились із методичними рекомендаціями щодо оформлення документації та наказів з кадрових питань, з організацією контролю за їх виконанням, систематизацією та збереженням документів, про правила складання наказу про прийняття на роботу працівників, їх переведення, звільнення з роботи, надання відпусток, довантаження тощо.

Заступник начальника відділу кадрової та правової роботи Департаменту освіти та науки Одеської міської ради Людмила Ратько виступила з питанням  “Основні аспекти мобілізаційної підготовки та військового обліку”. Слухачі Школи резерву ознайомились з нормативно-правовими документами, з видами документів у системі нормованого забезпечення населення тощо.

 

 

******************************************

Ознайомитись з Планом та Матеріалами роботи Школи резерву керівних кадрів закладів освіти можна у розділі Діяльність/Кадри” за посиланням https://osvita-omr.gov.ua/shkola-rezervu-kerivnykh-kadriv-2023

Share this post