“Співпраця вчителів, учнів, батьків, громадськості – запорука вирішення проблеми булінгу в освітньому просторі”

З метою попередження жорстокості серед молоді, профілактики злочинів та правопорушень в учнівському середовищі у закладах освіти Одеси проходить місячник «Зупинимо булінг разом!»

На базі Одеської загальноосвітньої школи №1 пройшли практичні ситуативні заняття “Дитина в ситуації шкільного насилля”.

У заході взяли участь лідери учнівських самоврядувань Одеських ЗОШ №60 та ЗОШ №120 Малиновського району, депутат  Одеської міської ради Олександр Іваницький та голова Одеської обласної спілки ветеранів десантників, полковник у відставці Лев Кіндеркнехт.

На початку заходу гості та учні школи детально ознайомилися з поняттям булінгу та його видами, прослухали легенду про метелика, життя якого залежало від рішення мудреця.

Діти-актори  показали уривки ситуацій булінгу, які трапляються в шкільному житті.

Після перегляду уривків учасники занять проговорили, як себе поводити у ситуації кібербулінгу, психологічного, економічного та фізичного булінгу.

Протягом ситуативних занять учні ставили питання стосовно видів булінгу, обговорювали можливі шляхи виходу з критичних ситуацій, складали алгоритм вирішення ситуацій та пам’ятки «Як себе захистити від фізичного булінгу».

"Співпраця вчителів, учнів, батьків, громадськості - запорука вирішення проблеми булінгу в освітньому просторі" "Співпраця вчителів, учнів, батьків, громадськості - запорука вирішення проблеми булінгу в освітньому просторі" "Співпраця вчителів, учнів, батьків, громадськості - запорука вирішення проблеми булінгу в освітньому просторі" "Співпраця вчителів, учнів, батьків, громадськості - запорука вирішення проблеми булінгу в освітньому просторі"

Воркшоп “Співпраця вчителів, учнів, батьків, громадськості – запорука вирішення проблеми булінгу в освітньому просторі” пройшов на базі Одеської загальноосвітньої школи №78.

Учасниками воркшопу були батьки, учні, педагоги, керівники шкіл Київського району.

Захід складався з трьох частин: теоретична, тренінг (за принципом кейсів), практика “Рефлексія як метод протидії булінгу”.

Учасники воркшопу отримали практично-методичний інструментарій для використання в роботі з протидії та мінімізації випадків булінгу в освітньому середовищі.

Формат “вільного простору” сприяв створенню дружньої атмосфери та співпраці.

"Співпраця вчителів, учнів, батьків, громадськості - запорука вирішення проблеми булінгу в освітньому просторі" "Співпраця вчителів, учнів, батьків, громадськості - запорука вирішення проблеми булінгу в освітньому просторі" "Співпраця вчителів, учнів, батьків, громадськості - запорука вирішення проблеми булінгу в освітньому просторі"

В Одеській ЗОШ № 103 провели відеолекторій із елементами тренінгу для учнів 5-х та 6-х класів.

Дітям була представлена презентація за темою «Булінг», в якій висвітили поняття булінгу, розібрано види психологічного насилля та методи боротьби з ним. Захід включав також перегляд епізодів фільму «Опудало».

Для закріплення отриманих знань та з метою формування навичок профілактики булінгу, соціальним педагогом та ученицею школи було проведено тренінг у формі рольової гри з детальним аналізом форм булінгу, його можливих наслідків та основних методів протидії психологічному насиллю між підлітками.

Реакція учасників наприкінці заходу яскраво продемонструвала, що мета тренінгу досягнута: жоден учень не залишився осторонь обговорення теми відеолекторію, а під час хвилинки «питання – відповідь» діти активно та вірно відповідали на питання лекторів.

"Співпраця вчителів, учнів, батьків, громадськості - запорука вирішення проблеми булінгу в освітньому просторі" "Співпраця вчителів, учнів, батьків, громадськості - запорука вирішення проблеми булінгу в освітньому просторі" "Співпраця вчителів, учнів, батьків, громадськості - запорука вирішення проблеми булінгу в освітньому просторі" "Співпраця вчителів, учнів, батьків, громадськості - запорука вирішення проблеми булінгу в освітньому просторі"

Share this post

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *