Одеський юридичний ліцей – переможець Всеукраїнського турніру юних правознавців
ХVIІ Всеукраїнський турнір юних правознавців відбувся на базі Рівненського обласного наукового ліцею
У ХVIІ Всеукраїнському турнірі юних правознавців цього року брали участь 21 команда із різних регіонів України: Харків, Волинь, Донецьк, Рівне, Херсон, Житомир, Одеса.
До складу команди Одеського юридичного ліцею Одеської міської ради Одеської області увійшли учні 11 класу, а саме: Ганна Кіслова, Олександр Мацак, Анастасія Голуб, Євгенія Цуркан, Надія Мінжирян.
Керівник команди Прутцев Сергій Борисович, вчитель Одеського юридичного ліцею.
Команди турніру вели палку полеміку щодо найактуальніших у правовій сфері питань, пропонували свої варіанти законодавчих і практичних вирішень існуючих проблем, аналізували зарубіжний і міжнародний досвід та можливості його впровадження в українське законодавство.
Команда Одеського юридичного ліцею Одеської міської ради Одеської області вразила суддівську колегію своїми знаннями та неординарним мисленням у питаннях європейських правових стандартів та імплементації їх в українське суспільство, а також у вирішенні проблем екологічної шкоди, кримінальних проступків, злочинності у сфері інформаційних технологій, подолання булінгу, мобінгу, протидії торгівлі людьми та ін.
У ході напруженої боротьби перемогу (ІІ місце) здобула команда Одеського юридичного ліцею Одеської міської ради Одеської області.
Всеукраїнський турнір юних правознавців проводиться відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22 вересня 2011 р. № 1099. Керівником турніру є Міністерство освіти і науки України.
Метою турніру юних правознавців є популяризація правових знань серед учнівської молоді, її виховання в дусі загальнолюдських демократичних цінностей; створення умов для реалізації та розвитку науково-дослідницьких, творчих здібностей учасників освітнього процесу, прищеплення їм навичок критичного мислення, роботи в колективі, вміння формувати та відстоювати власну думку.