Вересень – грудень
|
Урок 1. Я і мої цінності. Здоров’я, безпека і добробут як основні цінності життя.
|
|
Усього – 34 уроки |
Урок 2. Початок словесного мистецтва. Міфи та легенди. Первісні уявлення людини про світ, добро і зло та їхня роль у житті людини. ТЛ: міф, легенда |
|
|
Урок 3. Чарівні істоти українського міфу. Міфи: «Берегиня», «Про зоряний Віз». Легенда «Чому пес живе коло людини?» |
|
|
Урок 4. Доля України в легенді «Неопалима купина». Жанрові особливості легенди «Як виникли Карпати» |
|
|
Урок 5. Урок літератури рідного краю № 1. Перекази та легенди нашого краю. |
|
|
Урок 6. Народні перекази. Традиції та звичаї запорізьких козаків у народному переказі «Прийом у запорожці». ТЛ: народний переказ |
|
|
Урок 7. Урок виразного читання. Виразне читання народних переказів «Як Сірко переміг татар». Зміст та жанрові особливості народних переказів. |
|
|
Урок 8. Загадки. ТЛ: фольклор, загадка |
|
|
Урок 9. Зміст і форма загадок. Віршовані загадки. |
|
|
Урок 10. Віршовані загадки Л. Глібова. |
 |
|
Урок 11. Прислів’я та приказки. ТЛ: прислів’я, приказка, метафора |
 |
|
Урок 12. Народна казка, її яскравий національний колорит. Народне уявлення про добро і зло в казці. Наскрізний гуманізм казок. «Вовк і чапля». ТЛ: народна казка |
 |
|
Урок 13. Алегоричний зміст казок про звірів Побудова казки. Дійові особи в казках. «Лисиця та рак». ТЛ: дійова особа, алегорія (практично) |
 |
|
Урок 14. Урок позакласного читання. Українські народні казки |
 |
|
Урок 15. Урок мовленнєвого розвитку. Складання власних казок |
 |
|
Урок 16. Контрольна робота №1 за темою «Невичерпні джерела мудрості». Тести |
 |
|
Урок 17. Жанрові особливості побутової казки «Мудра дівчина» |
 |
|
Урок 18. Пошуки правди в народній казці «Про правду і кривду» |
 |
|
Урок 19. Перемога добра над злом у казці «Яйце-райце» |
 |
|
Урок 20. Характеристика героїв народної казки «Летючий корабель» |
 |
|
Урок 21. Урок виразного читання. Виразне читання народних казок. Роль діалогів у розкритті характеру головного героя |
 |
|
Урок 22. Літературна казка, її жанрові ознаки. І. Франко «Фарбований Лис». Фантастичне в казці |
 |
|
Урок 23. Мова автора та персонажів у казці І. Франка «Фарбований Лис». ТЛ: мова автора та мова персонажів |
 |
|
Урок 24. В. Королев-Старий. «Мавка-Вербинка». Образи фантастичних істот у казці |
 |
|
Урок 25. В. Симоненко. Віршована казка «Цар Плаксій та Лоскотон». ТЛ: віршована мова (рима, строфа, ритм) |
 |
|
Урок 26. Засоби художньої виразності в літературній казці. Мова автора та мова персонажів. ТЛ: мова автора і мова персонажів. |
 |
|
Урок 27. Урок мовленнєвого розвитку. Різні життєві позиції царя Плаксія і Лоскотона (цитатна характеристика). |
 |
|
Урок 28. Олександр Олесь «Микита Кожум’яка». Казка-п’єса як різновид драматичного твору. Зміст та художні особливості казки. |
 |
|
Урок 29. Олександр Олесь «Микита Кожум’яка». Дійові особи казки. ТЛ: драматичний твір, гіпербола. |
 |
|
Урок 30. Контрольна робота № 2 за темою «Велике диво казки». Тести і завдання. |
 |
|
Урок 31. ПЧ № Реальне і фантастичне в літературній казці («В чужому пір’ю» М. Підгірянки або «Чарівна флейта» Г. Римар) |
 |
|
Урок 32. Урок літератури рідного краю №2. Казки письменників-земляків. |
 |
|
Урок 33. Комплексна діагностувальна робота |
 |
|
Урок 34. Повторення вивченого за І семестр |
 |