Січень – червень
Усього – 78 уроків
|
Урок 63. Відмінювання та правопис іменників. Відмінювання іменників І відміни. |
 |
|
Урок 64. Відмінювання іменників ІІ відміни.
|
 |
|
Урок 65. Букви -а (-я), -у (-ю) в закінченнях родового відмінка однини іменників чоловічого роду ІІ відміни. |
 |
|
Урок 66. РМ 11. Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень або за картиною в художньому стилі. МД. Говоріння Контрольний усний твір. |
 |
|
Урок 67. Відмінювання іменників ІІІ та ІV відмін. |
 |
|
Урок 68. Кличний відмінок. Особливості написання іменників у кличному відмінку (узагальнення; практично). |
 |
|
Урок 69. Особливості написання іменників у кличному відмінку (узагальнення; практично). |
 |
|
Урок 70. Урок культури мовлення (уживання звертань, виражених іменниками в кличному відмінку; вибір форми звертання; антисуржик; пароніми тощо). |
 |
|
Урок 71. Відмінювання іменників, що мають форму тільки множини. |
 |
|
Урок 72. Написання й відмінювання імен по батькові, прізвищ. |
 |
|
Урок 73. Сприймання письмових текстів. Читання мовчки. |
 |
|
Урок 74. Букви е, и, і в суфіксах -ив(о), -ев(о); -ечок, -ечк-, -ичок, -ичк-; -інн(я), -енн(я), -инн(я), -ен(я). |
 |
|
Урок 75. Написання не з іменниками. |
 |
|
Урок 76. Есе на тему стосунків між однолітками. |
 |
|
Урок 77. Правопис складних іменників (повторення й поглиблення). |
 |
|
Урок 78. Редагування речень, у яких допущено граматичні помилки. |
 |
|
Урок 79. Узагальнення вивченого з розділу. Виконання проєкту (створення мініжурналу «Іменник»). |
 |
|
Урок 80. Діагностична робота. Відмінювання та правопис іменників (тестування, завдання відкритої форми). |
 |
|
Урок 81. Прикметник як частина мови. Прикметник як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Повні й короткі форми прикметників. |
 |
|
Урок 82. Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Перехід прикметників з однієї групи в іншу. |
 |
|
Урок 83. РМ 12. Особливості будови опису природи. Сполучення в одному тексті різних типів мовлення (розповіді й опису). Складання речень із прикметниками за картиною. |
 |
|
Урок 84. Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення. |
 |
|
Урок 85. Урок культури мовлення (уживання ступенів порівняння якісних прикметників, плеоназм). |
 |
|
Урок 86. Відмінювання прикметників. Прикметники твердої і м’якої груп. |
 |
|
Урок 87. РМ 13. Написання творів-описів з використанням прикметників-епітетів (з обґрунтуванням свого вибору). |
 |
|
Урок 88. РМ 14. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи. |
 |
|
Урок 89. Творення прикметників; перехід прикметників в іменники (практично). Особливості творення присвійних прикметників. |
 |
|
Урок 90. Контрольний докладний письмовий переказ тексту, що містить опис природи. |
 |
|
Урок 91. Букви е, о, и, і в прикметникових суфіксах -ев- (-єв-), -ов-, -ичн-, -ічн- (-їчн-). |
 |
|
Урок 92. Написання прикметників із суфіксами: -еньк-, -есеньк-, ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -зьк-, -цьк-. |
 |
|
Урок 93. Написання не з прикметниками. |
 |
|
Урок 94. Визначення в слові орфограм, обґрунтування написання, записування правильно слів з вивченими орфограмами. |
 |
|
Урок 95. РМ15 Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів. |
 |
|
Урок 96. РМ 16. Аналіз письмового твору. Редагування тексту твору. |
 |
|
Урок 97. Написання н і нн у прикметниках. |
 |
|
Урок 98. Написання складних прикметників разом і з дефісом. |
 |
|
Урок 99. Написання складних прикметників разом і з дефісом. |
 |
|
Урок 100. Урок творчості. Створення постерів, фотоколажів, малюнків, хмар слів, коміксів, відеороликів, аудіозаписів, виконання інтерактивних вправ тощо про складні випадки написання прикметників. |
 |
|
Урок 101. Написання прізвищ прикметникової форми. |
 |
|
Урок 102. Узагальнення вивченого з розділу. Виконання проєкту створення мультимедійної презентації «Як розпоряджатися власними грошима» з використанням прикметників різних ступенів порівняння, складних і присвійних прикметників. |
 |
|
Урок 103. Діагностична робота. Прикметник як частина мови (тестування, завдання відкритої форми). |
 |
|
Урок 104. Числівник як частина мови. Числівник як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Числівники кількісні і порядкові. |
 |
|
Урок 105. Розряди кількісних числівників: на означення цілих чисел, дробові, збірні. Неозначені числівники. |
 |
|
Урок 106. Числівники прості, складні й складені. Написання числівників: роздільне написання складених числівників; написання разом порядкових числівників із –сотий, -тисячний, -мільйонний, -мільярдний. |
 |
|
Урок 107. М’який знак на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. |
 |
|
Урок 108. Аудіювання медіаційного повідомлення, яке містить багато числівників, у тому числі розпізнавання в ньому фактів і суджень. |
 |
|
Урок 109. Відмінювання числівників на означення цілих чисел. |
 |
|
Урок 110. РМ 17. Виразне читання вголос науково-популярного тексту та розкладу дзвінків (руху транспорту), у яких вжито числівники; обґрунтування ролі числівників у цих текстах. |
 |
|
Урок 111. Відмінювання дробових і збірних числівників. |
 |
|
Урок 112. Відмінювання порядкових числівників. |
 |
|
Урок 113. Урок культури мовлення (правильне вживання числівників на позначення дат і часу, антисуржик тощо). |
 |
|
Урок 114. РМ 18. Письмова розповідь «Мій родовід» із використанням дат народження членів родини. |
 |
|
Урок 115. Узгодження кількісних числівників з іменниками. |
 |
|
Урок 116. Тренувальні вправи. Використання числівників у текстах різних стилів мовлення. |
 |
|
Урок 117. РМ 19. Створення інформаційного допису типу оголошення про певну подію з використанням числівників на позначення дат і часу для розміщення в соцмережі. |
 |
|
Урок 118. Узагальнення вивченого з розділу. Виконання проєкту (мультимедійна презентація «Шко.ла майбутнього») |
 |
|
Урок 119. Діагностична робота. Числівник як частина мови (тестування, завдання відкритої форми). |
 |
|
Урок 120. Займенник як частина мови. Займенник як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди займенників. |
 |
|
Урок 121. Особливості визначення розряду займенників його, її, їх(практично). Особові та зворотний займенники. Приставний н у формах особових займенників. |
 |
|
Урок 122. Уживання займенника ви у ввічливому значенні для звертання до однієї особи. Вибір форми займенника в реченні. |
 |
|
Урок 123. Питальні й відносні займенники. |
 |
|
Урок 124. РМ 20. Складання діалогів-розпитувань у сімейному колі на побутові теми з використанням питальних і відносних займенників (наприклад: «Як минув день», «Як провести вихідний»). |
 |
|
Урок 125. Контрольний диктант. |
 |
|
Урок 126. Заперечні й неозначені займенники. Правопис заперечних займенників. Написання разом і з дефісом неозначених займенників. |
 |
|
Урок 127. РМ 21. Використання займенників для зв’язку речень у тексті (практично) Складання речень із визначеними займенниками та певного змісту. |
 |
|
Урок 128. РМ 22. Письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників, що належать до різних розрядів. |
 |
|
Урок 129. РМ 23. Редагування твору. Аналіз письмового твору. |
 |
|
Урок 130. Присвійні займенники. Наголошування займенників мій, твій, свій у непрямих відмінках (практично). |
 |
|
Урок 131. Контрольне есе світоглядного змісту (орієнтовні теми: «Право на повагу до гідності», «У чому полягає гідність людини», «Чому не можна принижувати людську гідність»). |
 |
|
Урок 132. Вказівні й означальні займенники. Наголошування займенників той, цей, весь у непрямих відмінках (практично). |
 |
|
Урок 133. Відмінювання займенників усіх розрядів (практично). |
 |
|
Урок 134. РМ 24. Редагування речень, у яких допущено помилки у вживанні займенників (з коментуванням). |
 |
|
Урок 135. Узагальнення вивченого з розділу. Виконання проєкту (укладання словничка фразеологізмів, прислів’їв, приказок із займенниками). |
 |
|
Урок 136. Діагностична робота. Займенник як частина мови (тестування, завдання відкритої форми). |
 |
|
Урок 137. Повторення та узагальнення вивченого в 6 класі. Лексикологія. Фразеологія. |
 |
|
Урок 138. Словотвір та орфографія. |
 |
|
Урок 139. Морфологія та орфографія. |
 |
|
Урок 140. Підсумковий урок. |
 |