Січень – травень
Усього – 79 уроків |
Урок 62. Вимова голосних звуків. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів. Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів (повторення та поглиблення) |
 |
|
Урок 63. Тренувальні вправи. Орфограма (практично) |
 |
|
Урок 64. Вимова приголосних звуків (у тому числі приголосних у префіксах з-, роз-, без-). Уподібнення приголосних звуків. Орфоепічний словник |
 |
|
Урок 65. Тренувальні вправи. Написання слів із сумнівними приголосними |
 |
|
Урок 66. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз-, без- |
 |
|
Урок 67. Спрощення в групах приголосних |
 |
|
Урок 68. Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків (практично) |
 |
|
Урок 69. Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків (практично) |
 |
|
Урок 70. Основні випадки чергування [у] – [в], [і] – [й] (правила милозвучності) |
 |
|
Урок 71. Тренувальні вправи |
 |
|
Урок 72. Уживання прийменника з і його варіантів із, зі, (зо) (правила милозвучності) |
 |
|
Урок 73. РМ. Особливості складання есе. Письмове есе про красу й милозвучність української мови (про транспорт майбутнього, воду в природі тощо) |
 |
|
Урок 74. РМ. Діагностувальне (контрольне) сприймання письмових текстів / читання |
 |
|
Урок 75. Діагностувальна (контрольна) робота №4 за темою «Фонетика. графіка. орфоепія. орфографія (продовження)». Тести |
 |
|
Урок 76. Позначення м’якості приголосних на письмі. Уживання м’якого знака (повторення та поглиблення) |
 |
|
Урок 77. Тренувальні вправи |
 |
|
Урок 78. Сполучення букв йо, ьо |
 |
|
Урок 79. РМ. Будова елементарного роздуму |
 |
|
Урок 80. РМ. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму (за планом) |
 |
|
Урок 81. Апостроф (повторення та поглиблення) |
 |
|
Урок 82. Тренувальні вправи |
 |
|
Урок 83. Урок творчості. Візуалізація текстової інформації, переведення текстової інформації в графічну (схема, плакат, постер, малюнок, комікс, мем, мотиватор, фотоколаж, хмара слів, інтелект-карта, сторінка лейпбука, слайд-шоу, відеоролик тощо про вживання апострофа чи м’якого знака) |
 |
|
Урок 84. РМ. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану із життєвим досвідом учнів, у художньому стилі (за колективно складеним планом) |
 |
|
Урок 85. РМ. Аналіз письмового твору-роздуму |
 |
|
Урок 86. Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних |
 |
|
Урок 87. Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних |
 |
|
Урок 88. Тренувальні вправи |
 |
|
Урок 89. Нетрадиційний урок (вікторина, КВК, аукціон знань, рольова гра, конференція, екскурсія, телерепортаж тощо) |
 |
|
Урок 90. Навчальний диктант |
 |
|
Урок 91. Узагальнення вивченого з розділу «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» |
 |
|
Урок 92. Діагностична (контрольна) робота №5 за темою: Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Написання слів (з вивченими в цьому розділі орфограмами). Тестові завдання. |
 |
|
Урок 93. Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення. Головне й залежне слово в словосполученні |
 |
|
Урок 94. Граматична помилка в словосполученнях |
 |
|
Урок 95. Речення, його граматична основа (підмет і присудок). Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення) |
 |
|
Урок 96. Тренувальні вправи |
 |
|
Урок 97. Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні. |
 |
|
Урок 98. Види речень за емоційним забарвленням: окличні і неокличні (повторення). Пунктуаційна помилка |
 |
|
Урок 99. РМ. Усний переказ повідомлення ЗМІ з визначенням актуальності й несуперечливості інформації |
 |
|
Урок 100. РМ. Письмовий твір-роздум у художньому стилі (за колективно складеним планом) |
 |
|
Урок 101. РМ. Аналіз письмового твору-роздуму |
 |
|
Урок 102. Другорядні члени речення. Додаток як другорядний член речення |
 |
|
Урок 103. Означення як другорядний член речення |
 |
|
Урок 104. РМ. Діагностувальний усний твір. |
 |
|
Урок 105. Обставина як другорядний член речення |
 |
|
Урок 106. Тренувальні вправи |
|
|
Урок 107. Діагностична (контрольна) робота №6 за темою «Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення». Тестові завдання. |
 |
|
Урок 108. Урок культури мовлення. Уживання слів відповідно до їхнього лексичного значення, антисуржик, наголошування слів |
 |
|
Урок 109. Речення з однорідними членами (без сполучників і з найбільш уживаними сполучниками). Кома між однорідними членами речення |
 |
|
Урок 110. Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. |
 |
|
Урок 111. Двокрапка перед однорідними членами речення після узагальнювального слова. Тире перед узагальнювальним словом |
 |
|
Урок 112. Тренувальні вправи |
 |
|
Урок 113. РМ. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення |
 |
|
Урок 114. РМ. Аналіз письмового переказу |
 |
|
Урок 115. Звертання. Поширені і непоширені звертання. Розділові знаки для виділення звертань (повторення) |
 |
|
Урок 116. Найбільш уживані вставні слова та сполучення слів (практично). Виділення вставних слів на письмі комами |
 |
|
Урок 117. Тренувальні вправи |
 |
|
Урок 118. РМ. Лист до рідної людини з використанням звертань і вставних слів |
 |
|
Урок 119. Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком |
 |
|
Урок 120. Кома між частинами складного речення |
 |
|
Урок 121. Тренувальні вправи |
 |
|
Урок 122. РМ. Діагностувальний (контрольний) письмовий переказ |
 |
|
Урок 123. Пряма мова. Розділові знаки для оформлення прямої мови |
 |
|
Урок 124. Тренувальні вправи |
 |
|
Урок 125. Діалог. Розділові знаки для оформлення діалогу |
 |
|
Урок 126. РМ. Діагостувальне аудіювання. |
 |
|
Урок 127. Нетрадиційний урок (вікторина, КВК, аукціон знань, рольова гра, конференція, екскурсія, телерепортаж тощо) |
 |
|
Урок 128. Узагальнення вивченого з розділу «Відомості із синтаксису та пунктуації» |
 |
|
Урок 129. Діагностична (контрольна) робота №7 за темою «Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог». Тестові завдання. |
 |
|
Урок 130. Повторення та узагальнення вивченого в 5 класі |
 |
|
Урок 131. Лексикологія |
 |
|
Урок 132. Будова слова й орфографія |
 |
|
Урок 133. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія |
 |
|
Урок 134. Синтаксис і пунктуація |
 |
|
Урок 135. Діагностувальний (контрольний) диктант |
 |
|
Урок 136. РМ. Усний переказ повідомлення ЗМІ з обґрунтуванням достовірності, повноти інформації (у разі потреби звертаючись до відповідних джерел, доречно цитуючи окремі фрагменти почутого повідомлення) |
 |
|
Урок 137. Контрольна робота №8 за темою «Повторення та узагальнення вивченого в 5 класі». Тести. |
 |
|
Урок 138. Урок культури мовлення. Уживання слів відповідно до їхнього лексичного значення, антисуржик, розрізнення паронімів, наголошування слів, точність і логічність мовлення |
 |
|
Урок 139. Семестрова комплексна контрольна робота |
 |
|
Урок 140. Підсумковий урок |
 |