2022/2023 навчальний рік (ІІ семестр)

Українська мова

 

 

Січень – травень

Усього – 79 уроків

Урок 62. Вимова голосних звуків. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів. Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів (повторення та поглиблення)
Урок 63. Тренувальні вправи. Орфограма (практично)
Урок 64. Вимова приголосних звуків (у тому числі приголосних у префіксах з-, роз-, без-). Уподібнення приголосних звуків. Орфоепічний словник
Урок 65. Тренувальні вправи. Написання слів із сумнівними приголосними
Урок 66. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз-, без-
Урок 67. Спрощення в групах приголосних
Урок 68. Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків (практично)
Урок 69. Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків (практично)
Урок 70. Основні випадки чергування [у] – [в], [і] – [й] (правила милозвучності)
Урок 71. Тренувальні вправи
Урок 72. Уживання прийменника з і його варіантів із, зі, (зо) (правила милозвучності)
Урок 73. РМ. Особливості складання есе. Письмове есе про красу й милозвучність української мови (про транспорт майбутнього, воду в природі тощо)
Урок 74. РМ. Діагностувальне (контрольне) сприймання письмових текстів / читання
Урок 75. Діагностувальна (контрольна) робота №4 за темою «Фонетика. графіка. орфоепія. орфографія (продовження)». Тести
Урок 76. Позначення м’якості приголосних на письмі. Уживання м’якого знака (повторення та поглиблення)
Урок 77. Тренувальні вправи
Урок 78. Сполучення букв йо, ьо
Урок 79. РМ. Будова елементарного роздуму
Урок 80. РМ. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму (за планом)
Урок 81. Апостроф (повторення та поглиблення)
Урок 82. Тренувальні вправи
Урок 83. Урок творчості. Візуалізація текстової інформації, переведення текстової інформації в графічну (схема, плакат, постер, малюнок, комікс, мем, мотиватор, фотоколаж, хмара слів, інтелект-карта, сторінка лейпбука, слайд-шоу, відеоролик тощо про вживання апострофа чи м’якого знака)
Урок 84. РМ. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану із життєвим досвідом учнів, у художньому стилі (за колективно складеним планом)
Урок 85. РМ. Аналіз письмового твору-роздуму
Урок 86. Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних
Урок 87. Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних
Урок 88. Тренувальні вправи
Урок 89. Нетрадиційний урок (вікторина, КВК, аукціон знань, рольова гра, конференція, екскурсія, телерепортаж тощо)
Урок 90. Навчальний диктант
Урок 91. Узагальнення вивченого з розділу «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія»
Урок 92. Діагностична (контрольна) робота №5 за темою: Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Написання слів (з вивченими в цьому розділі орфограмами). Тестові завдання.
Урок 93. Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення. Головне й залежне слово в словосполученні
Урок 94. Граматична помилка в словосполученнях
Урок 95. Речення, його граматична основа (підмет і присудок). Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення)
Урок 96. Тренувальні вправи
Урок 97. Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні.
Урок 98. Види речень за емоційним забарвленням: окличні і неокличні (повторення). Пунктуаційна помилка
Урок 99. РМ. Усний переказ повідомлення ЗМІ з визначенням актуальності й несуперечливості інформації
Урок 100. РМ. Письмовий твір-роздум у художньому стилі (за колективно складеним планом)
Урок 101. РМ. Аналіз письмового твору-роздуму
Урок 102. Другорядні члени речення. Додаток як другорядний член речення
Урок 103. Означення як другорядний член речення
Урок 104. РМ. Діагностувальний усний твір.
Урок 105. Обставина як другорядний член речення
Урок 106. Тренувальні вправи
Урок 107. Діагностична (контрольна) робота №6 за темою «Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення». Тестові завдання.
Урок 108. Урок культури мовлення. Уживання слів відповідно до їхнього лексичного значення, антисуржик, наголошування слів
Урок 109. Речення з однорідними членами (без сполучників і з найбільш уживаними сполучниками). Кома між однорідними членами речення
Урок 110. Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами.
Урок 111. Двокрапка перед однорідними членами речення після узагальнювального слова. Тире перед узагальнювальним словом
Урок 112. Тренувальні вправи
Урок 113. РМ. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення
Урок 114. РМ. Аналіз письмового переказу
Урок 115. Звертання. Поширені і непоширені звертання. Розділові знаки для виділення звертань (повторення)
Урок 116. Найбільш уживані вставні слова та сполучення слів (практично). Виділення вставних слів на письмі комами
Урок 117. Тренувальні вправи
Урок 118. РМ. Лист до рідної людини з використанням звертань і вставних слів
Урок 119. Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком
Урок 120. Кома між частинами складного речення
Урок 121. Тренувальні вправи
Урок 122. РМ. Діагностувальний (контрольний) письмовий переказ
Урок 123. Пряма мова. Розділові знаки для оформлення прямої мови
Урок 124. Тренувальні вправи
Урок 125. Діалог. Розділові знаки для оформлення діалогу
Урок 126. РМ. Діагостувальне аудіювання.
Урок 127. Нетрадиційний урок (вікторина, КВК, аукціон знань, рольова гра, конференція, екскурсія, телерепортаж тощо)
Урок 128. Узагальнення вивченого з розділу «Відомості із синтаксису та пунктуації»
Урок 129. Діагностична (контрольна) робота №7 за темою «Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог». Тестові завдання.
Урок 130. Повторення та узагальнення вивченого в 5 класі
Урок 131. Лексикологія
Урок 132. Будова слова й орфографія
Урок 133. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія
Урок 134. Синтаксис і пунктуація
Урок 135. Діагностувальний (контрольний) диктант
Урок 136. РМ. Усний переказ повідомлення ЗМІ з обґрунтуванням достовірності, повноти інформації (у разі потреби звертаючись до відповідних джерел, доречно цитуючи окремі фрагменти почутого повідомлення)
Урок 137. Контрольна робота №8 за темою «Повторення та узагальнення вивченого в 5 класі». Тести.
Урок 138. Урок культури мовлення. Уживання слів відповідно до їхнього лексичного значення, антисуржик, розрізнення паронімів, наголошування слів, точність і логічність мовлення
Урок 139. Семестрова комплексна контрольна робота
Урок 140. Підсумковий урок