Відкритий освітній форум – 2019
21 серпня 2019 року розпочав свою роботу Відкритий освітній форум – 2019 «Нова українська школа: # КОМПЕТЕНТНІСТЬ#КРЕАТИВ#КОРИСТЬ+».
Метою заходу є методична допомога у реалізації основних викликів Нової української школи, пошук ефективних шляхів реалізації, покращення діяльності педагогічних колективів закладів освіти м. Одеси на новий 2019/2020 н.р.
У перший день відбулися зустрічі педагогів за двома напрямками, а саме: «Якісна дошкільна освіта – запорука успішності в школі» (6 секцій) та «Дидактичний інструментарій сучасного вчителя: суспільно-гуманітарний цикл» (10 секцій).
Фахівці з дошкільної освіти розглянули проблеми адаптації, профілактики жорстокості, різноманітні ігрові технології для розвивальної роботи з дітьми. Слухачі напрямку “дошкільна освіта” мали можливість відвідати наступні секції: тренінг «Толерантність починається з себе», теоретично-практичне заняття з елементами тренінгу «Дидактично-ігрові розвивальні технології в організації освітнього процесу дошкільнят. Логіко-математичний розвиток дітей старшого дошкільного віку», тренінг «Музикотерапія в рухах» (музично-ритмічні ігри, танці), тренінг «Робота з дітьми дошкільного віку щодо профілактики виявив жорстокої поведінки «Всім нам добре у злагоді жити», тренінг «Адаптація дітей до ДНЗ», майстер-клас «Використання в розвивальній роботі з дітьми методики «Шість цеглинок».
Учасникам суспільно-гуманітарного циклу були запропоновані майстер-класи, тренінги щодо використання медіа-грамотності, інформаційних технологій, методу сторітелінгу, формуванню ключових компетентностей, застосування засобів візуалізації навчального матеріалу під час освітнього процесу в сучасних умовах, а саме:
- майстер-клас «Застосування засобів візуалізації навчального матеріалу на уроках української літератури»;
- майстер-клас «Використання методу сторітелінгу на уроках історії та української літератури. Інтегровані уроки»;
- майстер-клас “Усе моє, що зветься Україна…Ліна Костенко”;
- майстер-клас «Використання прийому лінгвістичних казок під час вивчення української мови»;
- педагогічна майстерня «Шляхи формування предметних компетентностей учнів: Використання інформаційних технологій на уроці української літератури»;
- майстер-клас «Drilling new vocabulary with YL (Вивчення нової лексики). Особливості формування мовної компетентності»;
- майстер – клас «Використання таксонометрії Б.Блума для розвитку когнітивних здібностей учнів»;
- майстер-клас «Розвиток творчих здібностей дітей на уроках англійської мови»;
- майстер-клас «Впровадження імітаційної інтеракції на уроках англійської мови»;
- творча майстерня «Медійна грамотність на уроках англійської мови».
Велика увага приділялась ролі вчителя як основного провідника та ініціатора сучасних змін в освіті. Під час заходу панувала робоча атмосфера; проходили активні обговорення актуальних питань, ситуативне спілкування, дискусії, конструктивні діалоги.
Питання, що обговорювались на робочих секціях, дали можливість отримати корисні знання, підвищити фахову підготовку вчителя, його професійний рівень відповідно до викликів Нової української школи.
Засідання секцій пройшли у творчій атмосфері, співпраці, взаєморозумінні, з емоційним піднесенням. Усі учасники форуму отримали сертифікати.