Вересень – грудень
|
Урок 1. Інструктаж з БЖД. Опрацювання критеріїв оцінювання. Вступ. Роль книги та читання художньої літератури для формування гармонійної особистості. Види читання |
 |
Усього – 31 урок
|
Урок 2. Казки народів світу; різновиди, ознаки, загальнолюдські ідеали та національна самобутність |
 |
|
Урок 3. Різновиди казок (про тварин, чарівні, соціально-побутові та ін.), їхні характерні ознаки |
 |
|
Урок 4. Індійська народна казка «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських якостей. Повчальний зміст казки |
 |
|
Урок 5. Японська народна казка «Момотаро, або Хлопчик-Персик ». Відображення любові до праці, кмітливості, сміливості, ставлення до природи в образі Момотаро. Національний колорит японської казки |
 |
|
Урок 6. Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці |
 |
|
Урок 7. Арабська народна казка «Синдбад-Мореплавець» (третя подорож). Утвердження жаги відкриття світу, мужності й людяності в казці |
 |
|
Урок 8. «Синдбад-Мореплавець» (третя подорож). Утілення в образі Синдбада-Мореплавця віри в перемогу людини над обставинами. |
 |
|
Урок 9. Брати Я. і В.Грімм. Значення діяльності братів у збиранні й збереженні фольклору Казка «Пані Метелиця» |
 |
|
Урок 10. Казка «Пані Метелиця». Моральні цінності у казці. Характеристика образів персонажів |
 |
|
Урок 11. Урок позакласного і сімейного читання №1. Арабські казки «Про Аладіна і чарівну лампу» |
 |
|
Урок 12. Контрольна робота № 1 з теми «Скарбниця народних казок». Тестові завдання |
 |
|
Урок 13. Літературна казка та ії ознаки. Подібності й відмінності від народної казки |
 |
|
Урок 14. Ганс Крістіан Андерсен. «Снігова королева». Головні герої казки. ТЛ: поняття про літературного героя (персонажа) |
 |
|
Урок 15. Ганс Крістіан Андерсен. «Снігова королева». Боротьба добра і зла в казці |
 |
|
Урок 16. Ганс Крістіан Андерсен. «Снігова королева» Утвердження дружби та вірності |
 |
|
Урок 17. Ганс Крістіан Андерсен. «Снігова королева». Перешкоди на шляху Герди, ії помічники. Чарівний світ твору. |
 |
|
Урок 18. РМ№ 1. Усна відповідь на запитання «У чому секрет перемоги Герди?» |
 |
|
Урок 19. Оскар Уайльд. «Хлопчик-Зірка». Символічний зміст назви твору. Динаміка образу головного героя, його стосунки з матір`ю та іншими персонажами |
 |
|
Урок 20. Оскар Уайльд. «Хлопчик-Зірка». Шлях Хлопчика – Зірки від егоїзму й байдужості до відкриття в собі любові й милосердя |
 |
|
Урок 21. Оскар Уайльд. «Хлопчик-Зірка». Фальшиві та справжні цінності. Любов до матері – одна з визначальних цінностей життя. Краса зовнішня та внутрішня |
 |
|
Урок 22. Оскар Уайльд. «Хлопчик-Зірка». Синтез фольклорних і літературних елементів у творі |
 |
|
Урок 23. Контрольна робота № 2 з теми «Літературні казки світу» (1ч.). Письмовий твір |
 |
|
Урок 24. Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Казкові пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на шоколадній фабриці містера Вонкі. |
 |
|
Урок 25. Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Казкові пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на шоколадній фабриці містера Вонкі. Шлях хлопчика до своєї мети |
 |
|
Урок 26. Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Доброта, щирість і наполегливість головного героя |
 |
|
Урок 27. Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Утвердження співчуття, милосердя, взаємодопомоги, відповідальності, морального вибору |
 |
|
Урок 28. РМ №2. Письмовий міні – твір «Моя улюблена літературна казка» |
 |
|
Урок 29. Контрольна робота № 3 з теми «Літературні казки світу». (2ч) Відповіді на питання |
 |
|
Урок 30. УВЧ № 1. Виразне читання як один із головних етапів у вивченні художньої літератури. Складові техніки мовлення: дихання, голос, дикція |
 |
|
Урок 31. Урок позакласного і сімейного читання № 2. Астрід Емілія Ліндгрен . Повість « Пеппі Довгапанчоха» |
 |