2022/2023 навчальний рік (І семестр)

Зарубіжна література

 

 

Вересень – грудень

Урок 1. Інструктаж з БЖД. Опрацювання критеріїв оцінювання. Вступ. Роль книги та читання художньої літератури для формування гармонійної особистості. Види читання

Усього –               31 урок

Урок 2. Казки народів світу; різновиди, ознаки, загальнолюдські ідеали та національна самобутність
Урок 3. Різновиди казок (про тварин, чарівні, соціально-побутові та ін.), їхні характерні ознаки
Урок 4. Індійська народна казка «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських якостей. Повчальний зміст казки
Урок 5. Японська народна казка «Момотаро, або Хлопчик-Персик ». Відображення любові до праці, кмітливості, сміливості, ставлення до природи в образі Момотаро. Національний колорит японської казки
Урок 6. Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці
Урок 7. Арабська народна казка «Синдбад-Мореплавець» (третя подорож). Утвердження жаги відкриття світу, мужності й людяності в казці
Урок 8. «Синдбад-Мореплавець» (третя подорож). Утілення в образі Синдбада-Мореплавця віри в перемогу людини над обставинами.
Урок 9. Брати Я. і В.Грімм. Значення діяльності братів у збиранні й збереженні фольклору Казка «Пані Метелиця»
Урок 10. Казка «Пані Метелиця». Моральні цінності у казці. Характеристика образів персонажів
Урок 11. Урок позакласного і сімейного читання №1. Арабські казки «Про Аладіна і чарівну лампу»
Урок 12. Контрольна робота № 1 з теми «Скарбниця народних казок». Тестові завдання
Урок 13. Літературна казка та ії ознаки. Подібності й відмінності від народної казки
Урок 14. Ганс Крістіан Андерсен. «Снігова королева». Головні герої казки. ТЛ: поняття про літературного героя (персонажа)
Урок 15. Ганс Крістіан Андерсен. «Снігова королева». Боротьба добра і зла в казці
Урок 16. Ганс Крістіан Андерсен. «Снігова королева» Утвердження дружби та вірності
Урок 17. Ганс Крістіан Андерсен. «Снігова королева». Перешкоди на шляху Герди, ії помічники. Чарівний світ твору.
Урок 18. РМ№ 1. Усна відповідь на запитання «У чому секрет перемоги Герди?»
Урок 19. Оскар Уайльд. «Хлопчик-Зірка». Символічний зміст назви твору. Динаміка образу головного героя, його стосунки з матір`ю та іншими персонажами
Урок 20. Оскар Уайльд. «Хлопчик-Зірка». Шлях Хлопчика – Зірки від егоїзму й байдужості до відкриття в собі любові й милосердя
Урок 21. Оскар Уайльд. «Хлопчик-Зірка». Фальшиві та справжні цінності. Любов до матері – одна з визначальних цінностей життя. Краса зовнішня та внутрішня
Урок 22. Оскар Уайльд. «Хлопчик-Зірка». Синтез фольклорних і літературних елементів у творі
Урок 23. Контрольна робота № 2 з теми «Літературні казки світу» (1ч.). Письмовий твір
Урок 24. Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Казкові пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на шоколадній фабриці містера Вонкі.
Урок 25. Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Казкові пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на шоколадній фабриці містера Вонкі. Шлях хлопчика до своєї мети
Урок 26. Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Доброта, щирість і наполегливість головного героя
Урок 27. Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Утвердження співчуття, милосердя, взаємодопомоги, відповідальності, морального вибору
Урок 28. РМ №2. Письмовий міні – твір «Моя улюблена літературна казка»
Урок 29. Контрольна робота № 3 з теми «Літературні казки світу». (2ч) Відповіді на питання
Урок 30. УВЧ № 1. Виразне читання як один із головних етапів у вивченні художньої літератури. Складові техніки мовлення: дихання, голос, дикція
Урок 31. Урок позакласного і сімейного читання № 2. Астрід Емілія Ліндгрен . Повість « Пеппі Довгапанчоха»