Січень – травень
Всього – 21 урок
|
Урок 15. Я та моє здоров’я. Складники здоров’я та їх взаємозв’язок. |
 |
|
Урок 16. Чинники, які впливають на стан здоров’я. Здоровий спосіб життя. Підведення підсумків за І семестр |
 |
|
Урок 17. Я підліток. Фізичний розвиток. особиста гігієна. |
 |
|
Урок 18. Особиста гігієна. |
 |
|
Урок 19. Інфекційні та неінфекційні хвороби. Поширення захворювань. |
 |
|
Урок 20. Профілактичні заходи інфекційних захворювань. Допомога в разі погіршення стану здоров’я |
 |
|
Урок 21. Моє дозвілля. Дозвілля та способи його проведення. Активний відпочинок підлітків у різні пори року та правила безпеки. |
 |
|
Урок 22. Добір одягу відповідно погодним умовам та активному відпочинку. Харчування та питний режим під час активного відпочинку. |
 |
|
Урок 23. Особистий добробут. Потреби, бажання інтереси та цілі підлітка. Ресурси та можливості для задоволення власних 23 потреб. Невідповідності власних потреб і можливостей. |
 |
|
Урок 24. Добробут родини. Сімейний бюджет: співвідношення доходів та витрат. |
 |
|
Урок 25. Фінансові ресурси родини та їх ощадливе використання. Доброчинність. |
 |
|
Урок 26. Культура споживання. Взаємозв’язок між потребами людини та обмеженістю ресурсів. |
 |
|
Урок 27. Ощадливе використання ресурсів. Повторна переробка вторинної сировини. |
 |
|
Урок 28. Моє майбутнє: мрії, планування та досягнення мети. |
 |
|
Урок 29. Моє коло спілкування. Спілкування та здоров’я. Вербальне та невербальне спілкування. |
 |
|
Урок 30. Спілкування з дорослими та взаємоповага в родині. Родинні цінності. |
 |
|
Урок 31. Спілкування з однолітками. Конструктивне спілкування. |
 |
|
Урок 32. Протидія проявам тиску, агресії, маніпуляції і неповаги щодо себе та інших осіб. |
 |
|
Урок 33. Я в команді. Спільна діяльність у групі для досягнення результату. |
 |
|
Урок 34. Діагностувальна робота за ІІ семестр. |
 |
|
Урок 35. Підведення підсумків за рік |
 |