Міський онлайн-семінар для педагогічних працівників і практичних психологів

16 – 18 вересня 2020 року відбувся  онлайн-семінар  «Методологія і психологія онлайн-навчання: практикум для викладача» 

Мета онлайн – семінару: підвищення професійної майстерності педагогічних працівників та практичних психологів щодо впровадження дистанційної освіти засобами використання сучасних онлайн-платформ в освітній діяльності, озброєння їх знаннями з проблем професійного вигорання і його подолання; з питань створення комфортного психологічного клімату для сучасних школярів в умовах Нової української школи.

У  вищезазначеному заході взяли участь 40 педагогічних працівників та практичних психологів закладів загальної середньої освіти комунальної власності територіальної громади міста Одеси, які протягом трьох днів працювали на онлайн-платформі Zoom за темами:

  • «Організація онлайн-навчання на сучасних інтернет-платформах: Zoom, Skype. Практичні поради»;
  • «Синдром професійного вигорання. Як налагодити роботу, уникаючи стресових ситуацій»;
  • «Контакт з учнями – найважливіша складова успішної роботи в режимі онлайн. Покроковий алгоритм».

Роботу семінару  відкрила керуюча справами Українсько-Баварського менеджмент-трейнінгцентру Світлана Богданова; з  привітальним словом виступили директор представництва Фонду Франса Зайделя в Україні, керівник проєктів в Україні,  Республіці Молдова та Румунії Даніель Зайберлінг, директор Українсько-Баварського менеджмент – трейнінгцентру Марія Дехтяренко.

Консультант комунальної установи “Одеський центр професійного розвитку вчителів” Світлана Кривич обґрунтувала актуальність заявленої теми заходу, визначила мету і завдання  онлайн-семінару та наголосила на необхідності безперервної освіти педагогів в умовах Нової української школи.

Під час розгляду теми  «Організація онлайн-навчання на сучасних інтернет – платформах: Zoom, Skype. Практичні поради» спікер Олександр Тінгаєв окреслив основні питання щодо організації дистанційного навчання шляхом використання платформи Zoom. Учасники опрацювали алгоритм роботи з даною платформою, познайомились з технічними можливостями режиму «сесійних залів» та обмінялись думками щодо  використання даної платформи у  роботі із сучасними школярами в умовах дистанційної освіти.

Лекції практикуючого психолога та тренера Віталія Горбунова «Синдром професійного вигорання. Як налагодити роботу, уникаючи стресових ситуацій» та «Контакт з учнями – найважливіша складова успішної роботи в режимі онлайн. Покроковий алгоритм» пройшли на одному подиху та не залишили байдужими  жодного учасника. Спікер познайомив педагогів з ознаками професійного вигорання, окреслив причини,  які його викликають,  та надав практичні поради щодо запобігання морального виснаження педагогів  та їх професійного вигорання.

Під час лекції  щодо налагодження контакту вчителя і учнів тренер Віталій Горбунов опрацював зі слухачами покроковий алгоритм щодо побудови взаємовідносин усіх учасників освітнього процесу  в умовах дистанційного і очного навчання та створення комфортного освітнього середовища у сучасній школі.

Захід пройшов у  творчій та довірливій атмосфері:  педагоги отримали  корисні знання, цікавий досвід, позитивні емоції та мотивацію щодо збереження власного здоров’я та налагодження партнерських відносин  між учителями, учнями та батьками.

За підсумками вищезазначеного семінару всі учасники отримають сертифікати.


Онлайн-семінар  «Методологія і психологія онлайн-навчання: практикум для викладача» організовано за ініціативою  Українсько-Баварського менеджмент – трейнінгцентру   разом з  КУ «Одеський центр професійного розвитку вчителів»,  за підтримкою департаменту освіти та науки Одеської міської ради та представництва Фонду Франса Зайделя в Україні,  Республіці Молдова та Румунії.

 

Share this post